Archief - PC reboot bij bijna elk spel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dripke

Legacy Member
Iedereen nen hallo.

Ik kem dus de laatsten nieuwen Medion. Ik begin echt wel pist te komen. Ik ga ook verklaren da het dikken bucht is. Elk spel dat ik opstart reboot hij. Bijna elk spel. DTM race driver 2, Chronicles of riddick, ....
Weet iemand of dit aan driver ligt, of aan hardware? En hoe kan ik dit oplossen?

Dank bij voorbaat. Ik BEN PIST!!

Exit

Legacy Member
warmte wrs ... temp eens controleren ...
spanningen mss een stesten ...
autom reboot afzetten...

Dripke

Legacy Member
idd.
Temp Sens is al 56°C min en er staat niets open buiten deze site. Dus vrees bij games al een goede 70graden.

Exit

Legacy Member
hier ook, maar hangt ook af, op welke temps ie afzet + temp graka ...

reboot van zodra ge game start (link aanklikt in win?) of bij laden game?

Dripke

Legacy Member
Niet direct e. Duurt een tijdje, ma kga nieuwe ventilatie moeten steken. Duurt ff tot hij op goede 70°C zit. En dan bzzzzzwwww.

ComputerVISTA

Legacy Member
Steken in die nieuwe modelle case fan's? Anders er zeker steken (intake vanvoor outtake vanachter) en een betere cpu koeling kopen.

Dripke

Legacy Member
cpu cooling is al bekan onderweg. Fans zal ik zien of het nodig is.
Helpt da zoveel als ge betere cpu cooling et???

ComputerVISTA

Legacy Member
Het zorgt ervoor dat ge een luchtdoorstroming krijgt van vanvoor naar vanachter en dat houd tevens een beetje de rest van de hardware koel of zorgt in ieder geval voor een warmte uitdijving.

Ik heb hier in mijn game pc wel wat mee overdreven en t'is bij mij zeker geen aanrader voor iemand die gaan gezoem van fan's kan verdragen maar met 2 (case) fans valt dat goed mee hoor.

Exit

Legacy Member
slechts 2 case fans :crazy:
hier 1 voor, 2 achter (+ voeding, 1 fan + slotfan)
1fan in middenvan case gericht op hd's, 1 fan zijkant case ... binnen kort nog fan bij bovenaan midden voor hd daar :crazy, en jaa, die fan's hoort ge vrij goed draaien

beter cpu cooler (merk) zal beter koelen, maar als temp van graka te hoog is en reboot zal da nie helpen, dan beter met case fan ook ...

ComputerVISTA

Legacy Member
slechts 2 case fans

ik zei dus dat ik dara ietje mee overdreven heb :D, in totaal 12 ventilateurs :D + 1 huis tuin en keuken ventilateur van 30 cm die tijdens het oc'en en benchen in de kast gericht is + in't ergste geval de darm van men mobiele airco erin :D

Niet echt stil maar wel koel

Dripke

Legacy Member
Zallet is testen met 1 GOEDE cpu cooler, Dus rustig e mannen. Niet beginnen stoefen met hoeveel fans erin zitten :p. Desnoods brekek alle rekorts met nen ijscooler op -4°C :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan