Archief - Pc loopt vast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flatline

Legacy Member
hello, ik heb mij vandaag een sapphire hd 6950 2gb dirt 3 edition gekocht en ik heb hier al een paar problemen mee gehad. eerst bleef mijn scherm heel de tijd in slaap modus vallen en moest ik telkens mijn connector van mijn scherm wat aanduwen, hiermee was dit opgelost. maar toen ik hem weer opstarte liep mijn bureaublad vast en werd alles wazig. mij pa heeft er dan eens naar gekeken en iets verandert in de bios en dit was opgelost. maar tijdens een spel bad company 2 loopt opeens mijn scherm vast en loopt het geluid vast waardoor ik hem heb gerest. ook heb ik bij het laden bij dirt3 framedrops en bij bad company haal ik soms 0 frames wanneer ik een server join.
specs:
processor: intel quad core q8300 2.5 ghz
moederbord: asus p5kpl am se
geheugen: 4 gb kingston (snelheid vind ik niet meer terug)
grafische kaart: sapphire hd 6950 2gb dirt 3 edition
psu: ocz modxstream pro 700w
os: windows 7 64 bit

ik weet echt niet aan wat het zou liggen, ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.

Maser00

Legacy Member
Alleen problemen in Windows of ook daarvoor?
Drivers & Windows upgedate?

en werd alles wazig
Dit kan misschien betekenen dat die kaart niet goed werkt. Kabels goed vast?
Wat hebben jullie in de BIOS veranderd?

Flatline

Legacy Member
Maser00 zei:
Alleen problemen in Windows of ook daarvoor?
Drivers & Windows upgedate?


Dit kan misschien betekenen dat die kaart niet goed werkt. Kabels goed vast?
Wat hebben jullie in de BIOS veranderd?

drivers zijn geüpdate behalve windows want het is een gekraakte. wat er in de bios is verandert moet ik aan mijn pa vragen maar die ligt al in bed.
bij de kabel van mijn controle paneel voor de fans zit er een pinnetje scheef waardoor de kabel van de voeding een beetje los zatmaar mijn pa heeft dat vastgezet met eens strip.

is weeral vastgelopen bij battlefield

Davion

Legacy Member
Closed.

Met u wareswindows moet je je plan maar trekken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan