Flatline
Legacy Member
hello, ik heb mij vandaag een sapphire hd 6950 2gb dirt 3 edition gekocht en ik heb hier al een paar problemen mee gehad. eerst bleef mijn scherm heel de tijd in slaap modus vallen en moest ik telkens mijn connector van mijn scherm wat aanduwen, hiermee was dit opgelost. maar toen ik hem weer opstarte liep mijn bureaublad vast en werd alles wazig. mij pa heeft er dan eens naar gekeken en iets verandert in de bios en dit was opgelost. maar tijdens een spel bad company 2 loopt opeens mijn scherm vast en loopt het geluid vast waardoor ik hem heb gerest. ook heb ik bij het laden bij dirt3 framedrops en bij bad company haal ik soms 0 frames wanneer ik een server join.
specs:
processor: intel quad core q8300 2.5 ghz
moederbord: asus p5kpl am se
geheugen: 4 gb kingston (snelheid vind ik niet meer terug)
grafische kaart: sapphire hd 6950 2gb dirt 3 edition
psu: ocz modxstream pro 700w
os: windows 7 64 bit
ik weet echt niet aan wat het zou liggen, ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
specs:
processor: intel quad core q8300 2.5 ghz
moederbord: asus p5kpl am se
geheugen: 4 gb kingston (snelheid vind ik niet meer terug)
grafische kaart: sapphire hd 6950 2gb dirt 3 edition
psu: ocz modxstream pro 700w
os: windows 7 64 bit
ik weet echt niet aan wat het zou liggen, ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.