Archief - pc loopt vast tijdens spel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sepsis

Legacy Member
dit heb ik bij: Doom3 (zelf bij zeer lage grafix (andere cfg)) en bij Race Driver (hoge res.)

zou het kunnen liggen aan mijn voeding? 300 watt (zat bij Chieftec case)

(ik heb wel ooit eens gemerkt dat er een condensatorke of t een of t ander verbrand was)

ik vind ook dat mijn 3Dmarks aan de lage kant zijn ivm andere gasten met dezelfde specs:

3DMark03: 3842 3D, 580 CPU
PCMark04: 4118
3DMark05 heb ik nog laten draaien maar was ong. 3 fps ...

volgens pcprobe: 12.038V, 5.187V, 3.28V en 1,6 Vcore

specs:
P4 3GHZ @ 3,3
ATI Radeon 9600XT 256MB
Asus P4C800 Deluxe
Windows xp sp2
1024 MB ram

sepsis

Legacy Member
nTFs zei:
Probeert eens een ander voeding dan.
ik zie dat ge hetzelfde MB en merk van case hebt, wat voor voeding zit er bij u in ook een Chieftec 300Watt?

Zwan

Legacy Member
Hmm bij high load kan uw voeding mssn wel parten beginnen spelen (zeker bij een kapotte/slecht functionerende voeding), maar ik zie echt nie in oe ge 300W kunt opsouperen me zone setup, tenzij ge 4 HD's, 2 optical drives en nog enkele fans ofzo hebt hangen.

Imo kunde best es kijken achter spyware en overtollige rommel. Das de beste manier om systeemcrashes te vermijden weet ik uit eigen ervaring. In de ClickX van deze maand zou er een goed artikel moeten staan hoe ge da kunt doen.

sepsis

Legacy Member
Zwan zei:
Hmm bij high load kan uw voeding mssn wel parten beginnen spelen (zeker bij een kapotte/slecht functionerende voeding), maar ik zie echt nie in oe ge 300W kunt opsouperen me zone setup, tenzij ge 4 HD's, 2 optical drives en nog enkele fans ofzo hebt hangen.

Imo kunde best es kijken achter spyware en overtollige rommel. Das de beste manier om systeemcrashes te vermijden weet ik uit eigen ervaring. In de ClickX van deze maand zou er een goed artikel moeten staan hoe ge da kunt doen.
geen spyware meer op mijne pc, kheb nog maar net hitman pro laten draaien.

+ laatste drivers gaf. kaart

voor de rest 1 extra fan en een 17" lcdscherm (mss vraagt da meer voor mijn graf kaart?)

k zou het echt ni weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan