sepsis
Legacy Member
dit heb ik bij: Doom3 (zelf bij zeer lage grafix (andere cfg)) en bij Race Driver (hoge res.)
zou het kunnen liggen aan mijn voeding? 300 watt (zat bij Chieftec case)
(ik heb wel ooit eens gemerkt dat er een condensatorke of t een of t ander verbrand was)
ik vind ook dat mijn 3Dmarks aan de lage kant zijn ivm andere gasten met dezelfde specs:
3DMark03: 3842 3D, 580 CPU
PCMark04: 4118
3DMark05 heb ik nog laten draaien maar was ong. 3 fps ...
volgens pcprobe: 12.038V, 5.187V, 3.28V en 1,6 Vcore
specs:
P4 3GHZ @ 3,3
ATI Radeon 9600XT 256MB
Asus P4C800 Deluxe
Windows xp sp2
1024 MB ram
zou het kunnen liggen aan mijn voeding? 300 watt (zat bij Chieftec case)
(ik heb wel ooit eens gemerkt dat er een condensatorke of t een of t ander verbrand was)
ik vind ook dat mijn 3Dmarks aan de lage kant zijn ivm andere gasten met dezelfde specs:
3DMark03: 3842 3D, 580 CPU
PCMark04: 4118
3DMark05 heb ik nog laten draaien maar was ong. 3 fps ...
volgens pcprobe: 12.038V, 5.187V, 3.28V en 1,6 Vcore
specs:
P4 3GHZ @ 3,3
ATI Radeon 9600XT 256MB
Asus P4C800 Deluxe
Windows xp sp2
1024 MB ram