PieterJ
Legacy Member
Ik zit met een (heel) merkwaardig probleem met mijn pc. Dit is eigenlijk aan het licht gekomen doordat ik naar een homelan ben geweest.
Normaal gezien staat mijn pc geinstalleerd op mijn slaapkamer, en daar heeft hij enkele gebreken. Zo kan hij niet afsluiten (begint altijd opnieuw te rebooten), en mijn microsoft-muis werkt niet goed (er zijn voortdurend haperingen, vermoedelijk doordat de stroomtoevoer naar de muis niet goed is - het laserlichtje gaat voortuderend aan en uit).
Wanneer ik mijn computer echter had verhuisd, om deze op de homelan te installeren, kwam ik tot de constatie dat ik mijn computer probleemloos kon opnieuw opstarten, en dat ook mijn muis perfect werkte, zonder ook maar énige hapering. Iemand enig idee hoe dit komt, of een mogelijke oplossing voor dit probleem?
Normaal gezien staat mijn pc geinstalleerd op mijn slaapkamer, en daar heeft hij enkele gebreken. Zo kan hij niet afsluiten (begint altijd opnieuw te rebooten), en mijn microsoft-muis werkt niet goed (er zijn voortdurend haperingen, vermoedelijk doordat de stroomtoevoer naar de muis niet goed is - het laserlichtje gaat voortuderend aan en uit).
Wanneer ik mijn computer echter had verhuisd, om deze op de homelan te installeren, kwam ik tot de constatie dat ik mijn computer probleemloos kon opnieuw opstarten, en dat ook mijn muis perfect werkte, zonder ook maar énige hapering. Iemand enig idee hoe dit komt, of een mogelijke oplossing voor dit probleem?

:doc: )