oxbow
Legacy Member
ik heb vandaag men pc definitief inelkaar gegooid ik had eerst een 300watt voeding maar dacht dat ze te licht was. ff de specs.
PIV 2.6Ghz
neo2 moederbord ofzo, intel 645i chipset.
2x256mb apacer ram. pc2700 cl2.5
120gb schijfje.
geforce fx5700 ofzow.
chieftec 360watt voeding.
dvd-brander NEC
dvd-rom
er stond al windows xp op geiinstaleerd, doet poging om op te starten maar reboot spontaan, ofwel dikke foutmelding.
in wil windows trug instaleren, format kan nooit kwaad. maar dat krijgt hij maar niet klaar. vastlopen enz.. opeens ging hij wel naar de oude windows, zat er 30 seconden in en bam REBOOT.
hoe kan ik nu het beste beginnen testen wat er fout zit???
in BIOS, kwam ik iets tegen van cpu cache, write backward dat heb ik op write tru gezet, maar ik kan het ook gewoon uitschakelen. (nog niet geprobeerd)
heb net nog een 2100xp met 256mb ram,geforce4 ti4200. en 60gig schijfje inelkaar gegooid en dat ding werkt perfect.
hoe begin ik nu te testen wat er fout zit??? er komt nu enkel op het scherm NTLR onbreekt ofzo.
PIV 2.6Ghz
neo2 moederbord ofzo, intel 645i chipset.
2x256mb apacer ram. pc2700 cl2.5
120gb schijfje.
geforce fx5700 ofzow.
chieftec 360watt voeding.
dvd-brander NEC
dvd-rom
er stond al windows xp op geiinstaleerd, doet poging om op te starten maar reboot spontaan, ofwel dikke foutmelding.
in wil windows trug instaleren, format kan nooit kwaad. maar dat krijgt hij maar niet klaar. vastlopen enz.. opeens ging hij wel naar de oude windows, zat er 30 seconden in en bam REBOOT.
hoe kan ik nu het beste beginnen testen wat er fout zit???
in BIOS, kwam ik iets tegen van cpu cache, write backward dat heb ik op write tru gezet, maar ik kan het ook gewoon uitschakelen. (nog niet geprobeerd)
heb net nog een 2100xp met 256mb ram,geforce4 ti4200. en 60gig schijfje inelkaar gegooid en dat ding werkt perfect.
hoe begin ik nu te testen wat er fout zit??? er komt nu enkel op het scherm NTLR onbreekt ofzo.