nazaar
Legacy Member
brechtvm zei:experimenteren = superpi altijd laten draaien ofzo ?pfff....
of zoals je reeds zei : voor die laatste moet je maar wat experimenteren met sandra, wat het meeste BW geeft.
BW = ?
sandra = SiSoftSandra ? (welk onderdeel van dit proggie ?)
greetz
bandwidth, en mem benchmark
of gewoon memtest na uwe reboot dan kunt ge direct checken of uw bandwith groter is geworden.
pfff....

) en
)