Archief - Optical Mouse beweegt vanzelf :'(

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mich

Legacy Member
juist hetzelfde voorgehad
ge moet gewoon uw muis op een andere ondergrond leggen

Blackend

Legacy Member
Zijde HEEL zeker dat hij stilligt ? :)

De mijne beweegt soms ook maar dan beweegt hij ook fysiek door de kabel die een bekke slecht ligt en die zich ewa zet :)

En ja, indien hij echt stilligt is het idd laser die fouten maakt door slechte ondergrond of vuil (bekke afkuisen met doekske & wa ruitenkuisproduct fzo)

Apu het aapje

Legacy Member
die issue al eens gezien bij een mx1000. Men moest hem eens in een ps2 stoppen en dan zou 't opgelost zijn...

BraveHeart

Legacy Member
Overgevoeligheid van het optische oog van de muis, bij bepaalde ondergronden neemt de muis beweging waar ook al ligt ze stil.

Ryzer

Legacy Member
Wel het probleem heb ik nog steeds. Ik heb al alle instellinge probere te verandere (ook PS/2 Freq op 100 enzo)... Ik heb dus een tijdje gewoon op wit mat papier gewerkt en zelfs DAAR doet hij het nodig. Dat zou niet mogen...

Zou je dat eens willen vertalen? Ik kan geen duits en online translators helpen hier niet veel mee :(

Jürgennoppe

Legacy Member
Ryzer zei:
Wel het probleem heb ik nog steeds. Ik heb al alle instellinge probere te verandere (ook PS/2 Freq op 100 enzo)... Ik heb dus een tijdje gewoon op wit mat papier gewerkt en zelfs DAAR doet hij het nodig. Dat zou niet mogen...

Zou je dat eens willen vertalen? Ik kan geen duits en online translators helpen hier niet veel mee :(

Als ie met batterijen werkt,steek er dan eens nieuwe in,ok??

metaphore

Legacy Member
jep ligt aan u muismat....
soms als die juist op een stukske van u muismat ligt waar da oog nie perfect kan sense
denkt hij da ge aant bewegen zijt
andere muismat poberen..... zou moeten helpen!

Ryzer

Legacy Member
Werkt niet met batterijen en twas niet de muismat :)
Heb drivers deraf geshot en simpelweg standaard drivers genomen, blijkt nu beter te zijn.
Kzal late wete of het nu volledig opgelost is.

Canniball

Legacy Member
das nu mss eeeel dom maar hebde gij service pack 2 geinstalleerd?
men vader had etzelfde probleem nadat hij die SP2 geinstalled had :s
raar

Stijneman

Legacy Member
als je toevallig een joystick hebt die insteekt, en toevallig standaard ook joystick-muiscursos enabled staat, dan kan het zijn dat je joystick beetje scheef staat en dus een signaal geeft dat de muis moet bewegen (ik had dat ooit eens voor, maar ik had "trugvering" van joystick afgezet en die stond dus gans naar rechts, wow da ging snel :p na lang zoeke gezien da het daaraan lag :p

Ryzer

Legacy Member
Yep sinds SP2 geloof ik dat het slechter begon te gaan. Ik heb ook gehoord van andere mensen dat dit begon na de installatie van SP2. Daarom dat ik denk dat het dus GEEN hardware probleem is ;)

Uhm, no joystick :p :p ;)

Stijneman

Legacy Member
kon zijn he, is fucking moeilijk, ik had ook aangezet da as ge de zijkant aanraakt ge naar andere kant gaat, dus percies non stop, en ikke zo maar proberen da uit te vinken ^_^ "shit gemist, weer, bijna, oei annulere gedrukt, etc"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan