Archief - Optical Mouse beweegt vanzelf :'(

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ryzer

Legacy Member
Ik word hier stilaan ZOT :help: :help: :help:
Ik heb een redelijke nieuwe Logitech MX300 muis, en onder Windows XP Pro SP2 NL beweegt hij soms ineens vanzelf! Hij gaat dan zachtjes naar links, of boven, of linksboven. De muis zelf beweegt volledig NIET, maar de pointer doet gans raar en onnozel :wtf: Ik heb wat zitten surfen en rondvragen en ik blijk niet de enige te zijn met dit probleem, maar de oplossing vind ik maar niet... Drivers opnieuw installeren helpt niet, kheb ook wat zitten prutsen aan de instellinge van mijn muis, zonder enig succes. En ja, het oppervlak waar mijn muis op staat is vlak en heeft geen verschillende kleuren ofzo die dit zouden kunnen uitlokken.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen voor ik naar de kelder ga en de hamer ga halen... :help:

Thanks,
Ryzer

Ryzer

Legacy Member
Neen mijn PC is op dat gebied clean, geloof me ;)
Er zijn veel mensen die dit hebben voor zover ik gehoord heb... :(

Exit

Legacy Member
met spyware komt ge veel tegen hoor, ik verschietn in niets meer ... tis de 1ste reactie als er iets nie pluis is met pc ...

als er meer zijn ligt het mss aan een slechte reeks ...

thunderhawk

Legacy Member
neem muis mat , draai ze om me ruwe onderkant , leg muis er op , als ze nemeer beweegt ligt het aan ondergrond ... hebt ge geen muismat? neem een stuk karton en leg u muis er op voor te teste en kijk terug of ze stopt met bewegen.

Ryzer

Legacy Member
Ik voelde mij zelfs al een wat beledigd toen er gevraagd werd achter spyware aangezien ik voorstander ben van "internetverbod voor iedereen zonder internetdiploma" want de verspreiding van virussen/worms en andere rommel baseerd zich volledig op human stupidity en incompetente internetgebruikers.

Anyway: Thunderhawk achterkant had ik al geprobeerd maar is niet te doen, das zo "mous" achtig. Ik heb nu een stuk wit papier op m'n bureau geplakt en dat helpt wel... Ik vind het toch raar, ik heb daar vroeger nooit last van gehad. Ik ben wel al een tijdje op zoek naar een simpel muismatje zonder onnozel tekeningskes ma ik vind er dus geen. Alleen van die speciale rommel die meer dan €25 kost :(

menlor

Legacy Member
magnetische velden in de buurt?
ik heb al gehad da muis begon te klikken enzo zonder dak iets deed en dan ook zo bewegen.

ik had magnetische velden van CCFL ( lichten in pc )

shimbayi

Legacy Member
Ik had dat ook met mijn MX300 toen ik hem net gekocht had. Nu gebruik ik een stuk karton als muismat en heb ik geen problemen meer.

xyus89

Legacy Member
'k had ook zoiets vroeger.

dat is weg gegaan toen ik een nieuwe OS erop zette (xp) maar dit is puur geluk denk ik.

ga eens naar google en dan '' discussie groepen '' hier vind ge ook vrij veel.

Xyus89

***ARF***

Legacy Member
9/10is da zoals aangehaald gewoon den ondergrond waar hij lgt op te flashe

lotter.be

Legacy Member
ik heb da ook met mijn mx510

en ik heb net format c gedaan
en ik heb al met en zonder muismat gespeeld... :crazy:

bollie69

Legacy Member
kheb da ook (logitech i-feel mouseman)
ma bij mij is het gewoon als er iets van vuil tussen die lens en mn bureau ligt.

rom

Legacy Member
heb niet alle replies gelezen, maar bij mij is het te zachte ondergrond waarop muis wat 'wegschuift'.

Jürgennoppe

Legacy Member
Ik had dat ook met mijn draadloze muis,ik vervangde de batterijen en het was opgelost.

Xeromem

Legacy Member
lotter.be zei:
ik heb da ook met mijn mx510

en ik heb net format c gedaan
en ik heb al met en zonder muismat gespeeld... :crazy:
da verbaast me :eek:
zo'n goei muis met zo'n hoog dpi :eek:

V_A_L

Legacy Member
Khad da vroeger ook.
Wat ge moet doen:
ga naar de opties van uw muis in configuratiescherm.
Klik op tabblad hardware.
Dan op eigenschappen.
Bij tabblad "geavanceerde instellingen" verander je de sample-frequentie van 100 naar 200.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan