kmoet zeggen dak ook nie echt content ben van OCZ . Ooit 3200 platinums gekocht en na lang testen ontdekt dat die, als ge ze lang genoeg stressed, fouten gaven op rated settings . Da waren mijn eerste stapkes in de oc-wereld en da met mem dat kapot is maar op het eerste zicht het normaal doet . Wel veel door geleerd , anyways na RMA kreeg ik latjes aan en ik steek die erin , 217FSB/cas2 2-2-11 @ default Vdimm maar jammer genoeg maar 223 FSB/cas2 2-2-11 @ 3.3Vdimm . 225FSB was max op eender welke timings , memtest86 errorfree wel te verstaan . Die twee latteke's hebben mij in totaal 2 maand bezig gehouden en khem er nie veel van terug gehad . Over hun PSU's gaak nie oordelen , geen ervaring mee .