Cranox
Legacy Member
Eindelijk is ie er dan het grote broertje van de 420,470 en 520 , de 600 watt versie 
Net op tijd want ik ging me net een nieuwe voeding aanschaffen
http://www.ocztechnology.com/aboutocz/press/2004/113
http://www.ocztechnology.com/products/power_management/ocz_powerstream_power_supply
Enkel intresant voor "zware" oc'ers die met minder geen genoegen nemen
Hopelijk valt de prijs ook mee ...

Net op tijd want ik ging me net een nieuwe voeding aanschaffen
http://www.ocztechnology.com/aboutocz/press/2004/113
http://www.ocztechnology.com/products/power_management/ocz_powerstream_power_supply
Enkel intresant voor "zware" oc'ers die met minder geen genoegen nemen

Hopelijk valt de prijs ook mee ...



