Archief - no signal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

austin pauwers

Legacy Member
yoe gasten.
ik hen nml een probleempje...
als ik een game opstart bv moh:pa og AA dan valt altijd inneens
mijn scherm uit en komt er no signal op te staan :confused:

mijn pc specs zijn :
intel pentium 4 550 (3400mhz) socket 775, 800 mhz ,1mb
2x 512mb DDram 400 mhz -pc3200-maxtor 160 gb -antec powersupply 430 watt . en da is het zo een beetje :)
aja ik heb wel maar een 15 inch scherm van liteon mss ligt het daar aan?

Alvast bedankt jongens :applause:

Bonk

Legacy Member
ik heb zelfde probleem ook al es voorgehad. No signal of Signal out of range. allemaal klote, gewoon pc opnieuw opstarten is altijd de oplossing geweest bij mij

austin pauwers

Legacy Member
hey mensen sry ik had iets fout gezegd.
Er komt no video input please check signal .
Zoiets komt er :)
Alvast bedankt ! :p

vinteg

Legacy Member
probeer op te starten in ,veilige mode, of als het kan uw reso en refresch van u scherm op het osd in te stellen. uw reso staat prolly te hoog voor u scherm

austin pauwers

Legacy Member
Ma ik heb al lagere freq. ingesteld ma da helpt nul de ballen :angry:
Ik ben echt ten einde raad ze..... :sad:



Majah :p mss is er nog hoop :p

Massis

Legacy Member
aangezien dees aansluit bij mijn probleem : bump


ik zit met een benq fp731 , 17" tft , stond altijd op 1280*1024 en in games op 1024*768 , en op 60 hz

en hij crashed gewoonweg om de 10 sec

eergisteren hl² gekocht : ondertussen in hl² en CSS al minstens 20 keer gereboot
ET => crashen , vpu recover die tussenkomt, en opnieuw beginnen

nu zei er iemand van de vpu recover uit te zetten, ma die komt toch pas tussen als't al om zeep is?


in hl² en CSS is het trouwens nog raarder, soms gewoon ff leeg blauw scherm , zwart scherm en dan reboot :s


en gisteren startte ik men pc op en ik kreeg al out of range, kon er niet meer in, gelukkig via F8 en dan laatst bekende werkende configuratie terug derin kunnen raken...

iemand enig idee waaraan da kan liggen? (ik dacht kapotte graka ofzo)

Exit

Legacy Member
laatste goede instll hoeft niet, probeert eerst via de veilige mode en dan res aanpassen ... da zal ook daa prob al oplossen

zet die maar af die recover, doet meer slecht dan goed naar het schijnt ...

Massis

Legacy Member
Exit zei:
laatste goede instll hoeft niet, probeert eerst via de veilige mode en dan res aanpassen ... da zal ook daa prob al oplossen

zet die maar af die recover, doet meer slecht dan goed naar het schijnt ...

staat uit

en veilige modus en res aanpassen hielp niet, had'k geprobeerd...

ondertussen 3 savepoints verder gespeeld in hl² , 6 keer spel moeten herstarten en een reboot moeten doen (toen was men goesting over) , heb zo'n 7 min ofzo gespeeld , nog nie

raintjah`

Legacy Member
Ik heb da probleem ook gehad, allé, ik nie, mijn pa.
Ik heb er bij hem gewoon eens een andere graka ingestoken... En 't was weg.


***edit***

Toevallig een TFT scherm van LiteOn? Dat scherm gebruikte mijn vader, maar daar ligt t hoogst waarschijnlijk niet aan.

MajorWintersEC

Legacy Member
Ik zit ook met een gelijkaardig probleem => scherm valt uit tijdens het spelen van gamens ook al belasten deze mijn pc bijna niet (bv. 18 wheels of steel pedal to the medal)

=> heb een:
p4 2.0 GHZ
512 MB Ram
Asus p4p800 mobo
Geforce 6800GT
1 harde schijf van 60 GB => 7200 rpm
1 dvd lezer
1 diskette station
300 Wat power supply

refresh rate van het scherm staat op 85 Hz en resolutie op 1024x768 ====nog nooit problemen gehad met deze instellingen

Ik denk wel dat mijn pc snel genoeg is om alle games op high vlot te kunnen draaien.

Probleem heeft zich eergisteren het eerst voortgedaan = toen 1x/dag gisteren al 3x/uur.

Massis

Legacy Member
't is een benq hier, geen liteon, maar mijne dvd speler is van liteon ! en die weigert precies meer dan 15 liekes op een cd te zetten (kopieren ook maar tot 15 liekes, derna ontbreken er telkens seconden)

als'k nu gewoon mijn 9600xt vervang door een andere 9600xt is het waarschijnlijk opgelost?

aangezien het bij enemy territory en mohaa ook voorkomt is het zeker geen performance probleem, want dat soort games vormt toch absoluut geen probleem?

raintjah`

Legacy Member
punkrockdude zei:
't is een benq hier, geen liteon, maar mijne dvd speler is van liteon ! en die weigert precies meer dan 15 liekes op een cd te zetten (kopieren ook maar tot 15 liekes, derna ontbreken er telkens seconden)

als'k nu gewoon mijn 9600xt vervang door een andere 9600xt is het waarschijnlijk opgelost?

aangezien het bij enemy territory en mohaa ook voorkomt is het zeker geen performance probleem, want dat soort games vormt toch absoluut geen probleem?

Neem liefst even een andere kaart :)

MajorWintersEC

Legacy Member
De kans dat het aan de VGA ligt is miniem want ik heb de mijne nog maar ongeveer 3 maanden en heb hetzelfde probleem.....

Massis

Legacy Member
mijne is ook maar van september.... toch eens even wisselen asap...

MajorWintersEC

Legacy Member
IK HEB HET GEVONDEN LOL : : :

-Als je een verlengkabel gebruikt kijk dan even na of deze niet aan het doorbranden is
-Steek eens een sterkere voeding (ik had een 300 W voeding en nu een 400 W en tot nu toe is mijn scherm niet meer uitgevallen)


Het kan zijn dat je scherm uitvalt omdat de voeding te warm wordt of je VGA kaart niet genoeg stroom krijgt waardoor deze uitvalt..

Massis

Legacy Member
'k heb hier een heel kabelsysteem liggen :p en nen hoop kabel (die gebruikt wordt) ligt opgerold achter men pc...
als de verlengkabel doorgebrand was zou men pc niemeer bollen, want alles zit op dien blok aangesloten (daar misschien het probleem? en misschien daarom dat men boxen wa raar doen soms?)
en kabel naar men voeding lijkt niks mis mee

voeding weet'k nie, ma'k denk dat da nie al te veel zal zijn ... waar zie'k da zonder men kast te moeten open doen?

MajorWintersEC

Legacy Member
Ge zult u kast moeten open doen omda te zien en luister eens aan die verlenkabel als uw pc opstaat als ge dan geknetter hoort weet ge dat de nest aan het doorbranden is, ge kunt ook eens aan de stekker voelen en als die warm is dan is hem dus ook aan het doorbranden (====>>>> Dit kan gevaarlijk zijn want door de warmte ontwikkeling kan er vuur ontstaan)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan