austin pauwers
Legacy Member
yoe gasten.
ik hen nml een probleempje...
als ik een game opstart bv moh
a og AA dan valt altijd inneens
mijn scherm uit en komt er no signal op te staan
mijn pc specs zijn :
intel pentium 4 550 (3400mhz) socket 775, 800 mhz ,1mb
2x 512mb DDram 400 mhz -pc3200-maxtor 160 gb -antec powersupply 430 watt . en da is het zo een beetje
aja ik heb wel maar een 15 inch scherm van liteon mss ligt het daar aan?
Alvast bedankt jongens :applause:
ik hen nml een probleempje...
als ik een game opstart bv moh
a og AA dan valt altijd inneensmijn scherm uit en komt er no signal op te staan
mijn pc specs zijn :
intel pentium 4 550 (3400mhz) socket 775, 800 mhz ,1mb
2x 512mb DDram 400 mhz -pc3200-maxtor 160 gb -antec powersupply 430 watt . en da is het zo een beetje
aja ik heb wel maar een 15 inch scherm van liteon mss ligt het daar aan?
Alvast bedankt jongens :applause:
ad: