DFI's zijn tricky bordjes waar je als je pech hebt gvd lang voor moet zoeken eer je een config hebt die normaal draait . Ze overclocken schitterend maar met de nodige kinderziektes erbij die dan nog eens verschillen van setup tot setup . Er is moeilijk een lijn te trekken tussen probleem en oplossing bij die DFI's dus het kan van tijd heel frusterend zijn . Maar trust me als hij dan goed draait is het wel een beest van een bord .
Ik heb met mijn bord al tot 262FSB geweest . Men 24/7 oc op lucht was maanden 240x10.5/cas2 2 2 11 @ 1.8Vcore/3.3Vdimm . Jammer genoeg heb ik die naar 225x11 moeten terugvijzen sinds ik een gig ram gebruik, wat trouwens met gamen toch beter draait als met 512mb . Niet puur in fps, maar veel minder haperingen in games als doom3 en farcry die hebben echt een gig nodig .
Ik heb als CPU een 2600+ mobile . Als je echt een tweaker bent en het niet erg gaat vinden om een paar kinderziektes te onderzoeken en op te lossen is dat DFI bordje echt super aan te raden . Mijn volgend bord word gegarandeerd terug een DFI , ondanks de problemen die ik er in het begin mee had .