Archief - nieuw 3dkaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MessengeR

Legacy Member
hi mensen, ik ben dus van plan om nieuw kaartje te hale...heb zelf al veel research gedaan en wilde uiteindelijk vooor xfx Geforce 6800GT 256mb gaan.
Maar deze zou moeilijk verkrijgbaar zijn en aangezien ik ni meer wil wachte, vroeg ik me af of iemand anders goei 3d kaart kan aanraden.

Ik wil graag nieuwe games mid/high detail afspele en de prijs ma tusse de 400-450 liggen.

merci voor enige hulp!

adios

***ARF***

Legacy Member
koopt u gewoon ne andere GT
gaat ge geen problemen mee hebben ze

DenTraX

Legacy Member
MSI NX6800GT-TD 256MB DDR3 Tv-Out DVI Video-In €436.40

MSI NX6800GT-TD 256MB DDR3 Tv-Out DVI Video-In + DOOM 3 €446.10


beiden vlot leverbaar :-)

MessengeR

Legacy Member
cool thx mja ik had ne GT gezien ma ééntje van Aopen en da was naart schijnt ni te betrouwe en voor de rest weet ik echt ni welke bedrijve goed of slecht zijn. Maar ik zal die MSI's wel is checke:D

JackF

Legacy Member
MSI 6800 GT-TD 256mb DDR3 is een zeer goede kaart en kost 433 €

***ARF***

Legacy Member
ik heb ne gt van leadtek en daar heb ik ni over te klagen

devilknight

Legacy Member
ja da wel ma ga liever voor de x800 van ati even goed en niet zo zwaar en weegt niet,....zit zo geen zware cooler op,en met deze 3d-kaart kan je hl 2 op maximum spelen :niceone:?zonder enige probs

tetty

Legacy Member
MessengeR zei:
cool thx mja ik had ne GT gezien ma ééntje van Aopen en da was naart schijnt ni te betrouwe en voor de rest weet ik echt ni welke bedrijve goed of slecht zijn. Maar ik zal die MSI's wel is checke:D

Ik heb zo nen Aopen... en nog niet van problemen me gad!


TranceGod zei:
hoeveel kg weegt dat ding niet?en dit is een serieuze vraag ...

Nice vraagske... heb mij da ook al afgevraagt :p

TranceGod

Legacy Member
devilknight zei:
ja da wel ma ga liever voor de x800 van ati even goed en niet zo zwaar en weegt niet,....zit zo geen zware cooler op,en met deze 3d-kaart kan je hl 2 op maximum spelen :niceone:?zonder enige probs
de 6800Gt presteert toevallig helaas beter dan de X800pro in Hl2 :ironic:
moet zeer doen voor ati fans denk ik :p

MessengeR

Legacy Member
euhm weet iemand toevallig paar goede online shops??
forcom ken ik al , ma daar is hun aanbieding in 3dkaarts ni super vink



adios

lotter.be

Legacy Member
devilknight zei:
ja da wel ma ga liever voor de x800 van ati even goed en niet zo zwaar en weegt niet,....zit zo geen zware cooler op,en met deze 3d-kaart kan je hl 2 op maximum spelen :niceone:?zonder enige probs

met mijne 9800xt ook zenne :)

flov007

Legacy Member
ik heb een van point of view. clockt voorbij de ultra speeds zonder enig probleem :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan