MessengeR
Legacy Member
hi mensen, ik ben dus van plan om nieuw kaartje te hale...heb zelf al veel research gedaan en wilde uiteindelijk vooor xfx Geforce 6800GT 256mb gaan.
Maar deze zou moeilijk verkrijgbaar zijn en aangezien ik ni meer wil wachte, vroeg ik me af of iemand anders goei 3d kaart kan aanraden.
Ik wil graag nieuwe games mid/high detail afspele en de prijs ma tusse de 400-450 liggen.
merci voor enige hulp!
adios
Maar deze zou moeilijk verkrijgbaar zijn en aangezien ik ni meer wil wachte, vroeg ik me af of iemand anders goei 3d kaart kan aanraden.
Ik wil graag nieuwe games mid/high detail afspele en de prijs ma tusse de 400-450 liggen.
merci voor enige hulp!
adios



