Archief - Muis scrollt oncontroleerbaar omlaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

etii0

Legacy Member
Hallo,

Dit is nu de tweede maal dat ik dit voor heb: telkens ik een venster met scrollbar actief maak, begint deze automatisch naar beneden te scrollen. Een tijdje geleden maakte ik dit mee en ik heb Setpoint geherinstalleerd. Daarmee was de zaak toen opgelost.

Nu heb ik dit opnieuw. Ik vraag me af of dit eigenlijk wel aan de muis ligt... Zelfs als die niet in de computer zit, begint ie te scrollen.

Mijn muis is een MX518 en ik werk onder windows 7

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten

Exit

Legacy Member
knop op toetsenbord die blijft 'hangen'?
de end, pg down of pijltje naar beneden ...

of eventueel een scrollwiel op keyboard (indien aanwezig)

etii0

Legacy Member
Exit zei:
knop op toetsenbord die blijft 'hangen'?
de end, pg down of pijltje naar beneden ...

of eventueel een scrollwiel op keyboard (indien aanwezig)

geen oplossing:(

Edit: Probleem is weer verdwenen nu, na hardhandig de pc af te sluiten (voedingsschakelaar uit) en eens het keyboard in en uit te trekken. Vreemd genoeg, bij het eerste gebruik van firefox en chrome kreeg ik enorm traag internet. 'k Ga eens Spybot en Ad-Aware laten draaien:)

Groetjes en bedankt!

Robin

Re-edit :Hopla, en daar is het terug :'(( Heeft iemand nog suggesties? Dit is verschrikkelijk vervelend...

Aap

Legacy Member
Gebruik een andere muis. Als het probleem zich opnieuw voordoet, ligt het aan het toetsenbord.

R!|)|)L3R

Legacy Member
idd, start de pc eens op zonder toetsenbord of met een ander toetsenbord, mss smegma tussen 1 van de toetsen en blijft die daardoor vast hangen? ;):D

etii0

Legacy Member
Toetsenbord zou me verbazen, is nog maar 3 maand oud. zoveel smegma zal het wel niet zijn, trouwens zonder toetsenbord en met muis doet ie het ook;)

Ik denk dat ik het gevonden heb: de driver van mijn 3d muis. Nieuwste versie installeren brengt voorlopig soelaas

Bedankt voor jullie hulp!

Sapermun

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
idd, start de pc eens op zonder toetsenbord of met een ander toetsenbord, mss smegma tussen 1 van de toetsen en blijft die daardoor vast hangen? ;):D

en dan te zeggen dat de wijsheid met de jaren komt. ten eerste: smegma plakt zelfs niet en ten tweede: tzal wel sperma zijn:evil:

Tonerider

Legacy Member
etii0 zei:
geen oplossing:(

Edit: Probleem is weer verdwenen nu, na hardhandig de pc af te sluiten (voedingsschakelaar uit) en eens het keyboard in en uit te trekken. Vreemd genoeg, bij het eerste gebruik van firefox en chrome kreeg ik enorm traag internet. 'k Ga eens Spybot en Ad-Aware laten draaien:)

Groetjes en bedankt!

Robin

Re-edit :Hopla, en daar is het terug :'(( Heeft iemand nog suggesties? Dit is verschrikkelijk vervelend...
je scherm onderste boven zetten, zo scrollt ie naar boven?

nee serieus, dus zelfs als je geen muis insteekt dan scrollt ie toch? Misschien toch maar eens een diepe scan doen met virus scanner.
2de stap: ander keyboard uitproberen.
3de stap: even een linux versie van dvd opstarten en zien of hij het daar ook heeft = zo ja = hardware. zo nee= stap 4
4de stap: windows herinstalleren.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Sapermun zei:
en dan te zeggen dat de wijsheid met de jaren komt. ten eerste: smegma plakt zelfs niet en ten tweede: tzal wel sperma zijn:evil:

Wa denkte nu zelf dak mee smegma bedoelde......juist ja, wa gij ook zegt en da plakt wel! ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan