etii0
Legacy Member
Hallo,
Dit is nu de tweede maal dat ik dit voor heb: telkens ik een venster met scrollbar actief maak, begint deze automatisch naar beneden te scrollen. Een tijdje geleden maakte ik dit mee en ik heb Setpoint geherinstalleerd. Daarmee was de zaak toen opgelost.
Nu heb ik dit opnieuw. Ik vraag me af of dit eigenlijk wel aan de muis ligt... Zelfs als die niet in de computer zit, begint ie te scrollen.
Mijn muis is een MX518 en ik werk onder windows 7
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten
Dit is nu de tweede maal dat ik dit voor heb: telkens ik een venster met scrollbar actief maak, begint deze automatisch naar beneden te scrollen. Een tijdje geleden maakte ik dit mee en ik heb Setpoint geherinstalleerd. Daarmee was de zaak toen opgelost.
Nu heb ik dit opnieuw. Ik vraag me af of dit eigenlijk wel aan de muis ligt... Zelfs als die niet in de computer zit, begint ie te scrollen.
Mijn muis is een MX518 en ik werk onder windows 7
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten




