scorpion007
Legacy Member
ik ontvang net mijn nieuw mobo en bijhorende 3500+ , ik install alles goe enz enz. En nu begin ik es te overclocke , om te beginne zet ik mijn fsb van 200 naar 210 (wauw , wat een verschil
). Ik save en hij start opnieuw op , ammal normaal , maar dan...
Er komt een scherm waarbij em zegt : overclocking found of zoiet, windows in safe mode opstarte press f1 , enter setup press del. Ik geraak dus NIE in windows als ik nog mer poging doe om iets te veranderen da me overclocke te make heeft
. Heef nog iemand da ?
Heb bios 1.3
). Ik save en hij start opnieuw op , ammal normaal , maar dan...Er komt een scherm waarbij em zegt : overclocking found of zoiet, windows in safe mode opstarte press f1 , enter setup press del. Ik geraak dus NIE in windows als ik nog mer poging doe om iets te veranderen da me overclocke te make heeft
. Heef nog iemand da ?Heb bios 1.3

En dan alles op fail-safe zetten. Of gewoon je HT terug op 200mhz zette.
, als je met velue ram iets wat deftig wil overclocken zal je de multi omlaagmoeten doen tot 10* ofzo en de ram op 166mhz zetten . En als je dan de Htt verhoogd moet je ervoor zorgen dat de ramspeed terug minstens op 200mhz loopt. Mja best andere ram kopen natuurlijk ...