Archief - Mobo/geheugen/processor/graka stuk?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exit

Legacy Member
wa is het andere prob?
die kabeltjes? zie manual of manual online downen

krisse

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Er zat nog zo een koperen voetje onder het moederbord dat daar niet moest zijn, eerste prob opgelost

pc boot!

kortsluitingske dus, ik hoop voor u dat dat niet veel schade heeft gemaakt

Exit

Legacy Member
als mobo goed is beveiligd zal dat meevallen, gaat ga pas zien als die goed belast wordt en na verloop van tijd ...

Thingie

Legacy Member
Jongens, jongens toch. Ge sleutelt toch ook nie aan uwen auto als ge der niks van kent.

Exit

Legacy Member
Thingie zei:
Jongens, jongens toch. Ge sleutelt toch ook nie aan uwen auto als ge der niks van kent.
:cool: mss .... wie nie waagt ... wie wel waagt betaald de prijs.

Rage

Legacy Member
Kijk, ik ben pas beginne sleutelen opt moment dat die probs gaf, en daar zag ik dat het mobo slecht gemonteert zat enzo...

Ma nu leek alles te werken, pc heeft lang aagestaan enzo... ma ik kreeg weer eeen bsod... http://users.skynet.Be/rage/bsod.jpg

:s

GeX69

Legacy Member
Mjah ... nu heb ik pc terug thuis ... hij start weer enzo maar onmiddelijk alweer 3 bleu screenz gekregen :| en nog altijd dat hij niet kan booten omdat hij de harde schijf weer niet vind :sad:

Exit

Legacy Member
zoek die error nr op of post ze ... dan kent ge de oorzaak ... maar zou kunnen dat mobo wel om zeep is door die kortsluiting (bij monteren)

Rage

Legacy Member
Die 'kortsluiting' is er volgens mij altijd geweest. want het schroefje dat die kortsluiting veroorzaakte zat al zeer lang op dit plek.

Die zijn Pc heeft nogal wat IDE problemen, soms wordt zijn hd niet gevonden. Ik heb zijn HD nu op Primary master gezet en de rest op Secondary. Ik hoop dat dit het probleem oplost

De pc is al een heel stuk stabieler als in het begin. (hij kan nu gamen!)

Maar ik denk dat ik verse coolpasta moet kopen voor zijn pc. Want diegene die bij de cooler zat is al zo opgedroogt...
zijn processor zit er ongeveer zo uit:
http://www.building-your-own-computer.com/athlon_xp_top_2.jpg
als ik daar koelpasta op doe, enkel op dat kleine vierkantje op het midden? en hoeveel? (laagje van een mm?) kan het kwaad als er wat coolpaste op de rest van de processor komt?

thx

P2K-

Legacy Member
kunt ge nergens aan een testmoederbord geraken? volgens mij is da naar de kleurpodloden. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan