lunaran
Legacy Member
Hallo,
Dit zijn men pc specs
http://users.skynet.Be/rage/cpuz1.jpg
http://users.skynet.be/rage/cpuz2.jpg
Ik heb 2 latjes geheugen, slot 2 & slot 3 zijn dus hetzelfde bij cpuz2.jpg
Ik heb een zeer instabiel systeem. Zelfs na enkele formats. Een aantal dingen die ik heb opgemerkt:
Mijn moederbord staat precies verkeerd vastgeschroeft in de kast. die staat ook een beetje los. Op de zijkant van de kast zijn een aantal aansluit gaatjes waar je het mobo aan kan vastschroeven.
Nu lijkt het zo dat die schroeven echt DOOR het moederbord zijn geschroefd. Er zijn een aantal kleine gaatjes in het moederbord zelf waar de schroeven normaal gezien door moeten (in de hoeken) en dan komt de schroef in het eerdervermelde aansluitgaatje. dit is dus niet. waardoor sommige aansluitgaatjes "langs" het mobo liggen.
Ik heb gelezen dat een mobo 5mm van de kast verwijderd moet zijn, nu is dat hier 2 mm.
Mijn grafische kaart klikt ook niet goed vast in de AGP slot. die staat altijd een beetje los erin. daarom start men pc soms op ZONDER beeld. (met een reeks van beeps).
Geheugen:
volgens CPUZ heb ik 2 dezelfde latjes, maar ene komt iets hoger uit dan de andere (als ik die insteek)
Mijn harde schijf wordtook niet altijd gedetecteert. die staat soms gewoon disabled in de bios. en dan vindt die daar niet enzo
Errors die ik krijg:
Blue screen: Bad Pool data
Halflife2: Error Memory adress....
Virtual memory vanalles...
Ook iets met minidump
Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt!
Dit zijn men pc specs
http://users.skynet.Be/rage/cpuz1.jpg
http://users.skynet.be/rage/cpuz2.jpg
Ik heb 2 latjes geheugen, slot 2 & slot 3 zijn dus hetzelfde bij cpuz2.jpg
Ik heb een zeer instabiel systeem. Zelfs na enkele formats. Een aantal dingen die ik heb opgemerkt:
Mijn moederbord staat precies verkeerd vastgeschroeft in de kast. die staat ook een beetje los. Op de zijkant van de kast zijn een aantal aansluit gaatjes waar je het mobo aan kan vastschroeven.
Nu lijkt het zo dat die schroeven echt DOOR het moederbord zijn geschroefd. Er zijn een aantal kleine gaatjes in het moederbord zelf waar de schroeven normaal gezien door moeten (in de hoeken) en dan komt de schroef in het eerdervermelde aansluitgaatje. dit is dus niet. waardoor sommige aansluitgaatjes "langs" het mobo liggen.
Ik heb gelezen dat een mobo 5mm van de kast verwijderd moet zijn, nu is dat hier 2 mm.
Mijn grafische kaart klikt ook niet goed vast in de AGP slot. die staat altijd een beetje los erin. daarom start men pc soms op ZONDER beeld. (met een reeks van beeps).
Geheugen:
volgens CPUZ heb ik 2 dezelfde latjes, maar ene komt iets hoger uit dan de andere (als ik die insteek)
Mijn harde schijf wordtook niet altijd gedetecteert. die staat soms gewoon disabled in de bios. en dan vindt die daar niet enzo
Errors die ik krijg:
Blue screen: Bad Pool data
Halflife2: Error Memory adress....
Virtual memory vanalles...
Ook iets met minidump
Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt!


