Archief - medion jukebox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m***

Legacy Member
K'zit dus me een groot probleem, die mp3 speler van medion wilt dus
maar nie aangesloten raken op men computer. Hij wordt dus nie automatisch herkend. Volgens het boekje
moetek drivers instaleren van de cd, maar op de cd staat er dat
die drivers alleen voor win98 zijn en op de website van medion is ook niets
te vinden. Heeft er nog iemand zo een gekocht en hoe wordt die aangesloten?



da probleem is dus opgelost maar nu wil hij die muziek nie afspelen.
Ik kan de muziek overzetten naar de harde schijf( me het bijgeleverde kloteprogramma musicmatch) maar dat is ook alles. alle mp3's komen op de hdd maar niet in "browse". als ik kijk in "browse" -> "all songs" da komt op
het scherm "writing songs. wat moet ek doen?

Ghastly

Legacy Member
Hebt ge lang genoeg gewacht??

Ik heb met mijn UMP3 (van de makro) ook altijd het probleem da hij eerst een fout geeft voor die USB-storage.
Dus hij zegt da hij de hardware nie kan installeren en/of gebruiken.

Als ik ff wacht en wa zit te zoeken in "Deze Computer" (F5) enzoo, dan gaat het ineens wel en geeft hij geen enkel probleem meer tot hij de volgende keer wordt in geplugged...

Try!

whoopie

Legacy Member
m*** zei:
K'zit dus me een groot probleem, die mp3 speler van medion wilt dus
maar nie aangesloten raken op men computer. Hij wordt dus nie automatisch herkend. Volgens het boekje
moetek drivers instaleren van de cd, maar op de cd staat er dat
die drivers alleen voor win98 zijn en op de website van medion is ook niets
te vinden. Heeft er nog iemand zo een gekocht en hoe wordt die aangesloten?



da probleem is dus opgelost maar nu wil hij die muziek nie afspelen.
Ik kan de muziek overzetten naar de harde schijf( me het bijgeleverde kloteprogramma musicmatch) maar dat is ook alles. alle mp3's komen op de hdd maar niet in "browse". als ik kijk in "browse" -> "all songs" da komt op
het scherm "writing songs. wat moet ek doen?

keb ook die mp36 speler.
Tis allemaal ni zo moelijk hoor.
Ik werk wel zonder musicmatch, maar gewoon met windows verkenner.
Sluit hem aan op uw pc (liefst nen usb2.0 poort), open windows verkenner, gooi al uw liedjes erop, zet uw mp3 aan, en ga dan naar settings ==> refresh tracks.

Weet ni of ge dit normaal moet doen, maar als ge via verkenner werkt is het toch nodig. Dan zoekt hij naar welke liekes er op de harddisk staan, en kome ze allemaal bij "browse" te staan. Maar om goe te kunne browse is het wel noodzakelijk da uw tags van uw liekes redelijk in orde zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan