m***
Legacy Member
K'zit dus me een groot probleem, die mp3 speler van medion wilt dus
maar nie aangesloten raken op men computer. Hij wordt dus nie automatisch herkend. Volgens het boekje
moetek drivers instaleren van de cd, maar op de cd staat er dat
die drivers alleen voor win98 zijn en op de website van medion is ook niets
te vinden. Heeft er nog iemand zo een gekocht en hoe wordt die aangesloten?
da probleem is dus opgelost maar nu wil hij die muziek nie afspelen.
Ik kan de muziek overzetten naar de harde schijf( me het bijgeleverde kloteprogramma musicmatch) maar dat is ook alles. alle mp3's komen op de hdd maar niet in "browse". als ik kijk in "browse" -> "all songs" da komt op
het scherm "writing songs. wat moet ek doen?
maar nie aangesloten raken op men computer. Hij wordt dus nie automatisch herkend. Volgens het boekje
moetek drivers instaleren van de cd, maar op de cd staat er dat
die drivers alleen voor win98 zijn en op de website van medion is ook niets
te vinden. Heeft er nog iemand zo een gekocht en hoe wordt die aangesloten?
da probleem is dus opgelost maar nu wil hij die muziek nie afspelen.
Ik kan de muziek overzetten naar de harde schijf( me het bijgeleverde kloteprogramma musicmatch) maar dat is ook alles. alle mp3's komen op de hdd maar niet in "browse". als ik kijk in "browse" -> "all songs" da komt op
het scherm "writing songs. wat moet ek doen?