Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omfg wa heeft amd daar nu mee te makeStijneman zei:ik had op athlon xp 1800+ nooit aan vcore geweest, bij 11.5*160 haddek dus 1831 mhz en geen probleem, ma dan bij 9*200 (1800 mhz, wat die f*fcking sempron dus ook eeft) was mobo en cpu kapot <_<
en het was dus blijkbaar meer dan 500€ :zucht: en die is al maand oud nu ofzo, ma kheb is email gestuurd naar winkel voor een verklaring wrom da ze maar een sempron hebbe gegeve en geen a64, ma as ik ooit nog nieve pc koop worret intel zenne, dunno why, mo keb genoeg van domme amd
timmyfrag zei:op de link van u sig zijde wel blij da ge new pc hebt me uwe sempron
check:
Now i got an AMD Athlon64 Sempron 3100+ with pc 3200 ram (512 ddr)
and i got a case !!! finally
legal winxp (home edition no w )
and legal nis 2005
hrhrhrhrhr
want 2 tal weken ofzo zonder pc vind ik ni leuk, 
timmyfrag zei:het is ni omda uwe 1800+ 1.8Ghz had da hij uwe sempron gaat beaten zenne ...
een amd64 3000+ heeft ook ma 1.8Ghz en beat makkie nene 3.0Ghz van pentium..
uwe sempron zal wel stukste sneller zijn dan uwe 1800+, anders zou et gene 3100+ zijn.
1800+ kan 1.8Ghz aan
3100+ sempron kan 3.0Ghz maar zal wel beetje trager zijn als nen 3.0ghz maar hij is nog alty heel snel.
daar goeie ram bij en goeie graka en ge zoals vermeldt een goeie game pc
overclock maar , is geen probleem en breng em maar gerust naar 2.0Ghz ... ge gaat u marks van 3dmark05 naar omhoog zien vliegen
mvg,
Timz
het zal wel kunnen als ge iemand vind die de moeite wilt doen om u te komen helpen , maar ge zult nie rap 1ne vinden die dat op zen eigen verantwoordelijkheid wil doen ... da zal nogal heel dom zijn .Stijneman zei:sry maar ik heb geen zin om weer zoveel te betale as em were kapot is e, as iemand da komt doen op zijn verantwoordelijkheid ok with me, maar ik ga het toch ni gon doen ze, anders pa te boos assem weer kapot is
Stijneman zei:ma as ik ooit nog nieve pc koop worret intel zenne, dunno why, mo keb genoeg van domme amd

Stijneman zei:kweet wel, maar in hl2 zijn die loading times zooooooo lang, 10 minute soms,meestal 5 minute, en dan speelde 10 minute en ist weer loading, en DA irriteerd mij...
en daarom zei ik da,ma ik snap ni, op wa slaat da xxxx+ neer? al ni op snelheid, maar wa dan wel ? en ni zegge da ik met oude pc langere laadtijden had, ik had dezelfde, dermee dak zo pissed ben, ALLES gaat sneller ja, veeeel sneller (steam opstarte, vroeger 2 minute, nu 10 sec, en 10 sec ook om connecten) maar die laadtijden niet, aan wat ligt dat dan ? ram is ook sneller, en laadtijden van maps kunne toch ni aan grakas liggen zeker ? toch![]()
Xeon? zei:dan hebt u weer brol gekocht mijn beste.
arree... brol, iig pakke trager dan een GOEIE amd die evenveel of minder kost..
computer xp zei:Ja hoor want op een intel kan je niks doen en zeker geen games spelen. t'Is echt precies of die cpu's kunnen niks he in sommigen hun ogen hier. Ik kan nogthans ales perfect draaien met men belachelijk trage cpu die zooooo veel minder presteerd dan een amd.
Zoals ik hier al gelezen heb dat sommihe mensen overtuigd zijn dat een amd 64 3000 een 3.4EE met gemak voorbijraasd.
En ik ben ervan overtuigd dat die amd 64's beter presteren dan de intel's maar alstublieft he precies of jij kan zien of je game 2 of 5 frames sneller loop!

maar k' vind het toch wa spijtig.....cherouke zei:Pakt es een gig ram, je gaat uw laadtijden zijn versnellen.
Welke hd heb je?
Stijneman zei:hold on ff dinge zijn home edition openen everest;o
voila zie: http://users.skynet.be/bk324563/hdd1.jpg
edit: is 120 gig
doen of niet ?winkel zei:Aangezien jij en je familie hier trouwe klanten zijn, wil ik je gerust die
3100 terugnemen, en vervangen door een A64 2800+ voor een opleg van 20,-
euro