Archief - Maar 1800mhz op 3100+ ?? :wtf:

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dawnzolino

Legacy Member
op de link van u sig zijde wel blij da ge new pc hebt me uwe sempron

check:

Now i got an AMD Athlon64 Sempron 3100+ with pc 3200 ram (512 ddr)
and i got a case !!! finally

legal winxp (home edition no w )
and legal nis 2005

hrhrhrhrhr

Conqie

Legacy Member
Stijneman zei:
ik had op athlon xp 1800+ nooit aan vcore geweest, bij 11.5*160 haddek dus 1831 mhz en geen probleem, ma dan bij 9*200 (1800 mhz, wat die f*fcking sempron dus ook eeft) was mobo en cpu kapot <_<
en het was dus blijkbaar meer dan 500€ :zucht: en die is al maand oud nu ofzo, ma kheb is email gestuurd naar winkel voor een verklaring wrom da ze maar een sempron hebbe gegeve en geen a64, ma as ik ooit nog nieve pc koop worret intel zenne, dunno why, mo keb genoeg van domme amd
omfg wa heeft amd daar nu mee te make :crazy:
ge gaat plezier hebbe van uwe veel te dure bak ove die nog is slecht presteerd
uw pa had eve goe ne celeron mee gebracht en dan waard ge kwaad op intel ofzo?

Stijneman

Legacy Member
timmyfrag zei:
op de link van u sig zijde wel blij da ge new pc hebt me uwe sempron

check:

Now i got an AMD Athlon64 Sempron 3100+ with pc 3200 ram (512 ddr)
and i got a case !!! finally

legal winxp (home edition no w )
and legal nis 2005

hrhrhrhrhr

en ik was gwn blij dak trug pc had :p want 2 tal weken ofzo zonder pc vind ik ni leuk, :p

Stijneman

Legacy Member
timmyfrag zei:
het is ni omda uwe 1800+ 1.8Ghz had da hij uwe sempron gaat beaten zenne ...
een amd64 3000+ heeft ook ma 1.8Ghz en beat makkie nene 3.0Ghz van pentium..

uwe sempron zal wel stukste sneller zijn dan uwe 1800+, anders zou et gene 3100+ zijn.

1800+ kan 1.8Ghz aan
3100+ sempron kan 3.0Ghz maar zal wel beetje trager zijn als nen 3.0ghz maar hij is nog alty heel snel.
daar goeie ram bij en goeie graka en ge zoals vermeldt een goeie game pc
overclock maar , is geen probleem en breng em maar gerust naar 2.0Ghz ... ge gaat u marks van 3dmark05 naar omhoog zien vliegen :D

mvg,

Timz

sry maar ik heb geen zin om weer zoveel te betale as em were kapot is e, as iemand da komt doen op zijn verantwoordelijkheid ok with me, maar ik ga het toch ni gon doen ze, anders pa te boos assem weer kapot is

*HittriX*

Legacy Member
Stijneman zei:
sry maar ik heb geen zin om weer zoveel te betale as em were kapot is e, as iemand da komt doen op zijn verantwoordelijkheid ok with me, maar ik ga het toch ni gon doen ze, anders pa te boos assem weer kapot is
het zal wel kunnen als ge iemand vind die de moeite wilt doen om u te komen helpen , maar ge zult nie rap 1ne vinden die dat op zen eigen verantwoordelijkheid wil doen ... da zal nogal heel dom zijn .
btw mensen die er iets meer vanaf kennen zullen nie vlug iets fouts doen he

Stijneman

Legacy Member
ik wil gwn niet verantwoordelijk zijn voor als die persoon mijn pc kapot doet, dan kan die bv em kapot doen als hij voor 1 of andere rede mij in ene keer wilt klote, snappie, trust must be earned, en ik ga ni zo rap iemand gaan vertrouwen hoor, zeker ni voor zoiets

dawnzolino

Legacy Member
:ironic: een pentium 2.66Ghz of hoger krijgt slaag van uwe mothafucking sempron 3100+

zie het nu is in!! je sempron is ni slecht en het is ni opmda die op 1.8Ghz draait dat die ook maar 1.8Ghz waart is!! :naughty: foute redenering

uwe 3100+ maakt uwe 1800+ in het kwadraat in... versta da dan

Xeon?

Legacy Member
Stijneman zei:
ma as ik ooit nog nieve pc koop worret intel zenne, dunno why, mo keb genoeg van domme amd


dan hebt u weer brol gekocht mijn beste.

arree... brol, iig pakke trager dan een GOEIE amd die evenveel of minder kost..

Stijneman

Legacy Member
kweet wel, maar in hl2 zijn die loading times zooooooo lang, 10 minute soms,meestal 5 minute, en dan speelde 10 minute en ist weer loading, en DA irriteerd mij...
en daarom zei ik da,ma ik snap ni, op wa slaat da xxxx+ neer? al ni op snelheid, maar wa dan wel ? en ni zegge da ik met oude pc langere laadtijden had, ik had dezelfde, dermee dak zo pissed ben, ALLES gaat sneller ja, veeeel sneller (steam opstarte, vroeger 2 minute, nu 10 sec, en 10 sec ook om connecten) maar die laadtijden niet, aan wat ligt dat dan ? ram is ook sneller, en laadtijden van maps kunne toch ni aan grakas liggen zeker ? toch :unsure:

cherouke

Legacy Member
Stijneman zei:
kweet wel, maar in hl2 zijn die loading times zooooooo lang, 10 minute soms,meestal 5 minute, en dan speelde 10 minute en ist weer loading, en DA irriteerd mij...
en daarom zei ik da,ma ik snap ni, op wa slaat da xxxx+ neer? al ni op snelheid, maar wa dan wel ? en ni zegge da ik met oude pc langere laadtijden had, ik had dezelfde, dermee dak zo pissed ben, ALLES gaat sneller ja, veeeel sneller (steam opstarte, vroeger 2 minute, nu 10 sec, en 10 sec ook om connecten) maar die laadtijden niet, aan wat ligt dat dan ? ram is ook sneller, en laadtijden van maps kunne toch ni aan grakas liggen zeker ? toch :unsure:

Pakt es een gig ram, je gaat uw laadtijden zijn versnellen.
Welke hd heb je?

ComputerVISTA

Legacy Member
Xeon? zei:
dan hebt u weer brol gekocht mijn beste.

arree... brol, iig pakke trager dan een GOEIE amd die evenveel of minder kost..


Ja hoor want op een intel kan je niks doen en zeker geen games spelen. t'Is echt precies of die cpu's kunnen niks he in sommigen hun ogen hier. Ik kan nogthans ales perfect draaien met men belachelijk trage cpu die zooooo veel minder presteerd dan een amd.

Zoals ik hier al gelezen heb dat sommihe mensen overtuigd zijn dat een amd 64 3000 een 3.4EE met gemak voorbijraasd.

En ik ben ervan overtuigd dat die amd 64's beter presteren dan de intel's maar alstublieft he precies of jij kan zien of je game 2 of 5 frames sneller loop!

Tweek

Legacy Member
computer xp zei:
Ja hoor want op een intel kan je niks doen en zeker geen games spelen. t'Is echt precies of die cpu's kunnen niks he in sommigen hun ogen hier. Ik kan nogthans ales perfect draaien met men belachelijk trage cpu die zooooo veel minder presteerd dan een amd.

Zoals ik hier al gelezen heb dat sommihe mensen overtuigd zijn dat een amd 64 3000 een 3.4EE met gemak voorbijraasd.

En ik ben ervan overtuigd dat die amd 64's beter presteren dan de intel's maar alstublieft he precies of jij kan zien of je game 2 of 5 frames sneller loop!


chill dude

met een intel is niks mis, maar als je op deze moment het beste wilt voor games dan is amd het beste
mocht morgen bv intel een super cpu uitbrenge dan zal iedereen die wel aanrade
en het verschil is wel wat meer dan 2-5 frames :p

ComputerVISTA

Legacy Member
ja dan kan zijn 2 tot 5 frames neem nu mijn pc doet 100 frames en de uwe doet er 120. dan moet ik zeggen dat ik geen verschil zie hoor. Ik weet niet of jij dat ziet ik allesinds niet.

Ik vindt het soms erg dat intel cpu's hier beschouwd worden als rommel waar je precies niks goed mee kan doen.

Alleez ben meschien wat uit men slof geschoten sorry daarvoor ;) maar k' vind het toch wa spijtig.....

Conqie

Legacy Member
raar dat da zolang moet lade,hebt ge al uw drivers geinstald chipset drivers enz ook ,is uwe pc na die upgrade geformat?

Stijneman

Legacy Member
clean registery gwn, dus nieve win over oude, en ja drivers up to date, ma kzal is latteke bijkopen :p 90 euro :ironic:

Stijneman

Legacy Member
woot
i quote:
winkel zei:
Aangezien jij en je familie hier trouwe klanten zijn, wil ik je gerust die
3100 terugnemen, en vervangen door een A64 2800+ voor een opleg van 20,-
euro
doen of niet ?

Darkwing Duck

Legacy Member
ik em ook maar halve gig ram pc2700 en die laadtijden zijn minder als nen minuut ,dus aan uwen ram zal het ni echt liggen, eerder drivers ofzo.

Stijneman

Legacy Member
daar gaat het hem nu niet meer om, gwn om die 3100+ te vervangen door a64 2800+

en ehm, mijn settings:
alles HIGH, 1024*768, 6x AA, 16x af
==>> langere laadtijden :p, mooiere gfx though, 50fps :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan