Stijneman
Legacy Member
waarom heb ik standaard maar 1800 mhz op mijn 3100+ ??
Mijn vorig mobo en cpu hadden OC'ed 1831 mhz (athlon xp 1800+) maar dan door andere combo te gebruike voor 1800 mhz was ie kapot, dus ikke nieve pc moete kope da nog compatibel was met huidige graka, en deze was er 1 van, ik dacht, ja 3100+ niet slecht, en dan zie ik dat mijn oc'ed 1800+ sneller was als deze 3100+, is dit nu fabrikage (?) fout of is dit normaal ?
Foto CPU-Z
als dit niet normaal is, wat moet ik dan doen ? trug naar winkel gaan ? (Bitz)
Thx in advance
Mijn vorig mobo en cpu hadden OC'ed 1831 mhz (athlon xp 1800+) maar dan door andere combo te gebruike voor 1800 mhz was ie kapot, dus ikke nieve pc moete kope da nog compatibel was met huidige graka, en deze was er 1 van, ik dacht, ja 3100+ niet slecht, en dan zie ik dat mijn oc'ed 1800+ sneller was als deze 3100+, is dit nu fabrikage (?) fout of is dit normaal ?
Foto CPU-Z
als dit niet normaal is, wat moet ik dan doen ? trug naar winkel gaan ? (Bitz)
Thx in advance
ad:


