stormsman
Legacy Member
lan, ge moet het zo zien, ge hed de kas voor 660€ dan komt er nog eens het besturingsysteem bij (100€) de software die ge wild, cd/dvd lezer (schrijver), mss fdd, toetsenbord, muis, boxen, scherm,... dan kom je niet toe met 1000€
dus da kan wel es tegen slagen de prijs.
dus da kan wel es tegen slagen de prijs.