Archief - Logitech joystick => hoe krijg ik 'm open?!?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Crazy Noob

Legacy Member
Ik heb hier een logitech wingman - digital 3D staan, maar bij het kalibratieprogramma (en in games) gedraagt de input zich wat schokkerig (de as beweegt ingame zonder dat ik er zelf aan beweeg) (vergelijkbaar met slecht contact (=> kraken) van een radio-volumeknop die met een pot-meter werkt)

Ik zou de basis vd joystick willen openmaken om wat contact-spray of dergelijke aan de pot-metertjes te doen, maar bij het openmaken kwam er een klein probleemke boven nl: ik krijg de stick zelf er wel af, maar het voetstuk niet.
Ik heb de vijsjes langs de onderkant er al afgedaan, maar hij zit nog ergens vast (hij gaat zoiets open), ik dacht hier dus heb ik daar de vijsjes ook afgedaan, maar die kwamen er niet uit, ze draaiden precies 'zot', kan het mss zijn dat dit enkel voor versiering is ofzo...

Anyway: zijn er mensen met een soortgelijke joystick van logitech die weten hoe je 'm open krijgt?

Thx,

The Crazy Noob.

Wesh

Legacy Member
ik heb zo een joystick, maar spijtiglijk weet ik ook niet hoe je em open krijgt.
maar wel ervaar ik een ander probleem met deze stick, en mss kun je me daarmee helpen (al heb je al genoeg probs aan je hoofd). werkt deze stick in xp bij u? want bij mij wordt ie niet herkend :( noch langs de gamepoort en noch langs usb. Heb al de normale drivers geprobeerd (die vanop cd) en ook drivers vanop het net. maar nix werkte :(
heb hem al eens aangesloten op een win98 systeem en daar werkte ie wel op de gamepoort (niet usb).

Voorstellen?
TIA!
Wesh.

The Crazy Noob

Legacy Member
Wesh zei:
ik heb zo een joystick, maar spijtiglijk weet ik ook niet hoe je em open krijgt.
maar wel ervaar ik een ander probleem met deze stick, en mss kun je me daarmee helpen (al heb je al genoeg probs aan je hoofd). werkt deze stick in xp bij u? want bij mij wordt ie niet herkend :( noch langs de gamepoort en noch langs usb. Heb al de normale drivers geprobeerd (die vanop cd) en ook drivers vanop het net. maar nix werkte :(
heb hem al eens aangesloten op een win98 systeem en daar werkte ie wel op de gamepoort (niet usb).

Voorstellen?
TIA!
Wesh.
sorry voor afwezigheid (ban :unsure: )

De stick werkt bij mij perfect op usb en op xp pro ned sp2...
(via gedownloade drivers)

Wesh

Legacy Member
ok, thx, ik zal dan een dezer die sp 2 installeren en het nogges een probeerbeurt geven. Succes nog met het openvijzen ;)

The Crazy Noob

Legacy Member
Wesh zei:
ok, thx, ik zal dan een dezer die sp 2 installeren en het nogges een probeerbeurt geven. Succes nog met het openvijzen ;)
sp2 moet niet hoor, lukte bij mij ook op sp1...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan