The Crazy Noob
Legacy Member
Ik heb hier een logitech wingman - digital 3D staan, maar bij het kalibratieprogramma (en in games) gedraagt de input zich wat schokkerig (de as beweegt ingame zonder dat ik er zelf aan beweeg) (vergelijkbaar met slecht contact (=> kraken) van een radio-volumeknop die met een pot-meter werkt)
Ik zou de basis vd joystick willen openmaken om wat contact-spray of dergelijke aan de pot-metertjes te doen, maar bij het openmaken kwam er een klein probleemke boven nl: ik krijg de stick zelf er wel af, maar het voetstuk niet.
Ik heb de vijsjes langs de onderkant er al afgedaan, maar hij zit nog ergens vast (hij gaat zoiets open), ik dacht hier dus heb ik daar de vijsjes ook afgedaan, maar die kwamen er niet uit, ze draaiden precies 'zot', kan het mss zijn dat dit enkel voor versiering is ofzo...
Anyway: zijn er mensen met een soortgelijke joystick van logitech die weten hoe je 'm open krijgt?
Thx,
The Crazy Noob.
Ik zou de basis vd joystick willen openmaken om wat contact-spray of dergelijke aan de pot-metertjes te doen, maar bij het openmaken kwam er een klein probleemke boven nl: ik krijg de stick zelf er wel af, maar het voetstuk niet.
Ik heb de vijsjes langs de onderkant er al afgedaan, maar hij zit nog ergens vast (hij gaat zoiets open), ik dacht hier dus heb ik daar de vijsjes ook afgedaan, maar die kwamen er niet uit, ze draaiden precies 'zot', kan het mss zijn dat dit enkel voor versiering is ofzo...
Anyway: zijn er mensen met een soortgelijke joystick van logitech die weten hoe je 'm open krijgt?
Thx,
The Crazy Noob.
noch langs de gamepoort en noch langs usb. Heb al de normale drivers geprobeerd (die vanop cd) en ook drivers vanop het net. maar nix werkte
)