Archief - Leadtek vs MSI (Geforce 6800 GT PCI-E)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonaah

Legacy Member
Ik ben van plan ergens in januari een nieuwe PC aan te schaffen... Ik wacht nog op de leverbaarheid van de Geforce 6800 GT in PCI-E... echter ben ik wel al wat aan het rond surfen en zag dat de

MSI NX6800GT-T2D256E PCIe16 256DDR TV-Out 2DVI maar 350-360€ kost.

Echter zat ik op een britse site, overclockers.co.uk de Geforce 6800 GT PCI-E van Leadtek voor een 460€ ongeveer...

Is die site gewoon duur of zit er werkelijk een prestatie verschil tussen de 2?

(die leadtek van oveclockers.co.uk staat op de volgende link:

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/copy_of_6800_Series.html
die eerste is een 6600 van leadtek, die 2de bedoel ik.. trouwens.. 2 kaarten onder die leadtek, die MSI.. is dat niet diegene die je voor 350€ kan kopen bij descom?? die staat daar ook voor een 450€+)

Ik las trouwens op dit forum (herinner et me wel vaag) dat die leadtek op een bep. vlak beter iets kan rendere ofzo iets

jer

Legacy Member
nop .. ze hebben identieke dezelfde specs .. misschien de ene wat betere koeling dan de andere of betere games erbij duno ..

ik zou zowiezo voor de MSI gaan

jer

Legacy Member
en ja, de MSI NX6800GT-T2D256E PCIe16 256DDR TV-Out 2DVI kan je bijna overal in belgie pre-orderen voor 350€

Davion

Legacy Member
MSI's koeling op die Gt's is wel goed ze, ook full copper enzo... maar idd de LeadTek/Gainward steken daar nog bovenuit..

=*Axis*=

Legacy Member
leadtek, asus en gainward zijn vaak duurder dan andere merken, maar dan moet je ook nr de extras kijken enzo, en dan zie je dat ze veel games/software erbij gooien.
en soms (niet altijd) hebben ze betere koelelementen

finn

Legacy Member
Heb wel al een paar gelezen dat die koeler van leadtek nogal irritant geluid maakt. Er zit een soort gas in ook. Hoedanook, ze spraken over een piepend geluid. Maar desondanks is het wel de effectiefste koeling, maar niet de stilste.

breez

Legacy Member
=*Axis*= zei:
leadtek, asus en gainward zijn vaak duurder dan andere merken, maar dan moet je ook nr de extras kijken enzo, en dan zie je dat ze veel games/software erbij gooien.
en soms (niet altijd) hebben ze betere koelelementen
zoveel steken ze der anders bij hoor bij de leadtek

2 games die ik al had :p

breez

Legacy Member
finn zei:
Heb wel al een paar gelezen dat die koeler van leadtek nogal irritant geluid maakt. Er zit een soort gas in ook. Hoedanook, ze spraken over een piepend geluid. Maar desondanks is het wel de effectiefste koeling, maar niet de stilste.
das dus geen waar eh

die maakt bij mij hier zo goed als geen geluid, is zelfs veel stiller als m'n ti4200

jer

Legacy Member
gooi gewoon de stockkoeler eruit en plaats de Arctic Silencer NV5 erop /sweet :D

Jonaah

Legacy Member
dus als ik de mogelijkheid had om te kunnen kiezen tussen de MSI of Leadtek (voor hetzelfde geld).. zouden jullie me de Leadtek aanraden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan