Jonaah
Legacy Member
Ik ben van plan ergens in januari een nieuwe PC aan te schaffen... Ik wacht nog op de leverbaarheid van de Geforce 6800 GT in PCI-E... echter ben ik wel al wat aan het rond surfen en zag dat de
MSI NX6800GT-T2D256E PCIe16 256DDR TV-Out 2DVI maar 350-360€ kost.
Echter zat ik op een britse site, overclockers.co.uk de Geforce 6800 GT PCI-E van Leadtek voor een 460€ ongeveer...
Is die site gewoon duur of zit er werkelijk een prestatie verschil tussen de 2?
(die leadtek van oveclockers.co.uk staat op de volgende link:
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/copy_of_6800_Series.html
die eerste is een 6600 van leadtek, die 2de bedoel ik.. trouwens.. 2 kaarten onder die leadtek, die MSI.. is dat niet diegene die je voor 350€ kan kopen bij descom?? die staat daar ook voor een 450€+)
Ik las trouwens op dit forum (herinner et me wel vaag) dat die leadtek op een bep. vlak beter iets kan rendere ofzo iets
MSI NX6800GT-T2D256E PCIe16 256DDR TV-Out 2DVI maar 350-360€ kost.
Echter zat ik op een britse site, overclockers.co.uk de Geforce 6800 GT PCI-E van Leadtek voor een 460€ ongeveer...
Is die site gewoon duur of zit er werkelijk een prestatie verschil tussen de 2?
(die leadtek van oveclockers.co.uk staat op de volgende link:
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/copy_of_6800_Series.html
die eerste is een 6600 van leadtek, die 2de bedoel ik.. trouwens.. 2 kaarten onder die leadtek, die MSI.. is dat niet diegene die je voor 350€ kan kopen bij descom?? die staat daar ook voor een 450€+)
Ik las trouwens op dit forum (herinner et me wel vaag) dat die leadtek op een bep. vlak beter iets kan rendere ofzo iets


