<(-_-)>
Legacy Member
Kheb hier dus een irritant probleemken. Heb over een week of 3 men P3 trug in elkaar gestoken en getest (had beeld dan). Nu haal ik die 3 weke later naar benede, ik sluit dien aan en ik krijg langs geen kante beeld
Wat ik al gebrobeert heb is : 3versillende 3d-kaarten (geen verschil), 2verschillende schermen (geen verschil), alleen mobo + 3d-kaart +beeldscherm (geen verschil)
mobo: GA-6VX7-4X
CPU: P3-800 EB
GPU: G4-Ti4600 , G4-MX440 , Voodoo 5 5500
Alles is standaart gekoeld + juist nieve koelpasta opgesmeert.
Kheb ook zo een AGP slot (klein zwart ding da uw GPU tegenhoudt) er al van gesmete. Niets helpt !!
Weet hier iemand iets op te vinden ???
Dank bij voorbaat.
Wat ik al gebrobeert heb is : 3versillende 3d-kaarten (geen verschil), 2verschillende schermen (geen verschil), alleen mobo + 3d-kaart +beeldscherm (geen verschil)
mobo: GA-6VX7-4X
CPU: P3-800 EB
GPU: G4-Ti4600 , G4-MX440 , Voodoo 5 5500
Alles is standaart gekoeld + juist nieve koelpasta opgesmeert.
Kheb ook zo een AGP slot (klein zwart ding da uw GPU tegenhoudt) er al van gesmete. Niets helpt !!
Weet hier iemand iets op te vinden ???
Dank bij voorbaat.
