Archief - Krijg geen beeld.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

<(-_-)>

Legacy Member
Kheb hier dus een irritant probleemken. Heb over een week of 3 men P3 trug in elkaar gestoken en getest (had beeld dan). Nu haal ik die 3 weke later naar benede, ik sluit dien aan en ik krijg langs geen kante beeld :confused:

Wat ik al gebrobeert heb is : 3versillende 3d-kaarten (geen verschil), 2verschillende schermen (geen verschil), alleen mobo + 3d-kaart +beeldscherm (geen verschil)

mobo: GA-6VX7-4X
CPU: P3-800 EB
GPU: G4-Ti4600 , G4-MX440 , Voodoo 5 5500
Alles is standaart gekoeld + juist nieve koelpasta opgesmeert.

Kheb ook zo een AGP slot (klein zwart ding da uw GPU tegenhoudt) er al van gesmete. Niets helpt !! :cry:

Weet hier iemand iets op te vinden ???
Dank bij voorbaat.

Wylem

Legacy Member
Kan ni zo moeiljik zijn he...
maar wat bedoelt ge met: "Kheb ook zo een AGP slot (klein zwart ding da uw GPU tegenhoudt) er al van gesmete" ?!

grtz

<(-_-)>

Legacy Member
Dat is een plastiekje dat rond de AGP poort zit en op het einde zit daar een klepje aan dat ge in het einde van de GPU kunt klikke zodat die ZEKER stevig blijft zitten.
Maar hier ligt het niet aan heb da er ondertusse al trug opgezet.

miejas

Legacy Member
Hoor je beep sequenties? Als dat niet het geval is, moet je kijken bij het mobo of de cpu. Niet in vochtige ruimtes gestaan?

<(-_-)>

Legacy Member
Hij maakt helemaal geen beepkes en in vochtige ruimtes heeft hij niet gestaan.
Hij staat nu trouwens al 2 dagen op een vloer met vloerverwarming.
Maar wat me wel opvalt is als ik op de powerbutton druk beept dien just op hetzelfde moment ies 1 keer. Maar ik herriner mij van vroeger dat ik daar nog op werkte dat da wel een paar seconden duurde eer dien beep er aan kwam.
Voor de rest moogt ge dien nog een half uur aan late staan dan komt der nog gien leven in.

Exit

Legacy Member
eens alles afhalen en terug steken, die biep is dus een error, controleer of ram nog goed zit, ... nie teveel pasta erop?

<(-_-)>

Legacy Member
Ok dat ga ik vanavond ies doen maar dan met alle 2 die latte ram der in.
Meschien is er dan wel 1 van die latten kappot :(

<(-_-)>

Legacy Member
Ok is opgelost het lag aan het gehuegen. Heb die eens een paar keer verwisseld van plaats en 'flits' trug beeld. Denk dat er een DIMM slot kapot is.

Alvast bedankt voor de reply's.

Topic mag gesloten worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan