azzurri
Legacy Member
Stom spel aant spelen, ik verras mijn computer door snel alt-tab te drukken en mijn temperaturen en wat zie ik.....77 graden voor mijn graka AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Paniek, stress, miserie, sex, paniek,etc
Dit is veel te warm, ik moet wel zeggen mijn pc stond al gans de dag op ma toch. Ik heb trouwens een x800pro, en nooit last mee gehad tot ik nieuwe case gekocht heb me lampekes etc ( t zijn die diet zoveel warmer maken peisk.) Dus ik heb es gehoord van een soort cooler die op je graka moet ofzo? Artic blabla cooler, blabla. Bestaat da? Hulp is welkom?
Paniek, stress, miserie, sex, paniek,etc
Dit is veel te warm, ik moet wel zeggen mijn pc stond al gans de dag op ma toch. Ik heb trouwens een x800pro, en nooit last mee gehad tot ik nieuwe case gekocht heb me lampekes etc ( t zijn die diet zoveel warmer maken peisk.) Dus ik heb es gehoord van een soort cooler die op je graka moet ofzo? Artic blabla cooler, blabla. Bestaat da? Hulp is welkom?

die temp is doodnormaal, enkel nen 6800U gaat meestal maar tot een 70° max maar die heeft ook iets betere cooling imo