Archief - k wil zo cooler voor graka zo...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azzurri

Legacy Member
Stom spel aant spelen, ik verras mijn computer door snel alt-tab te drukken en mijn temperaturen en wat zie ik.....77 graden voor mijn graka AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Paniek, stress, miserie, sex, paniek,etc

Dit is veel te warm, ik moet wel zeggen mijn pc stond al gans de dag op ma toch. Ik heb trouwens een x800pro, en nooit last mee gehad tot ik nieuwe case gekocht heb me lampekes etc ( t zijn die diet zoveel warmer maken peisk.) Dus ik heb es gehoord van een soort cooler die op je graka moet ofzo? Artic blabla cooler, blabla. Bestaat da? Hulp is welkom?

scorpion007

Legacy Member
you stay of redbull you ;)

artic silencer is neig goe (khem hebm ook om men 9800pro @ xt ston

StaRflaM

Legacy Member
77° is gwn normaal ...

nix kopen, gwn voortdoen lijk ge bezig zet ;)

vinteg

Legacy Member
azurri nu ni voor niks he, mer pakt gij pillen ofzow :wtf:
die temp is toch doodnormaal, ik hield overlaatst nen thermometer tegen me core van me graka en die was +- een 88° ni echt gezon, maar het crasht niet he:D die temp is doodnormaal, enkel nen 6800U gaat meestal maar tot een 70° max maar die heeft ook iets betere cooling imo

azzurri

Legacy Member
ok kem weer al mijn koelers veranderd etc en nu is de graka wa koeler. JOY
Maar nu EEN BELANGRIJKE vraag: Hoe warm mag mijn cpu en moederbord worden????

el slettos

Legacy Member
ja, heb ook Arctic vga silencer gekocht, maar de mijne is voor geforce.
Maar da schijnt dus wel keigoed te zijn die koeling, en totaal nie luidruchtig.
Ik krijg hem morgen binnen :) :)

Is goede koop zulle

azzurri

Legacy Member
Ah ja de airflow das dus het probleem ik heb al vanalles geprobeerd.

Oorspronkelijk was de situatie zo dat ik 1 medium fan had blazen maar die was op de linkerzijkant. Ik heb altijd gelezen dat zo een fan op de zijkant nie zo goe is voor u airflow.

De situatie nu is dat ik die van de zijkant naar voor gebracht heb. Dus die zuigt nu lucht in de case langs voor ONDERAAN. En ik heb een klein koelertje (van mijn vorige cpu) achteraan BOVEN geplaatst die ook lucht in de case blaast. Dus vooraanonder 1tje, achteraanboven 1tje.

The Crow

Legacy Member
azzurri zei:
En ik heb een klein koelertje (van mijn vorige cpu) achteraan BOVEN geplaatst die ook lucht in de case blaast. Dus vooraanonder 1tje, achteraanboven 1tje.

euuh die achteraan zou beter de lucht eruit zuigen vooraan lucht inzuigen achteraan eruit blazen

Exit

Legacy Member
max cpu temp is 90°, max instellen is zo'n 70, die p4 zal zo'n 60° max worden schat ik ... mobo liefst 40max ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan