Archief - Is het nForce 4 mobo feitelijk al ergens verkrijgbaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
Ik ben van plan een nForce 4 moederbord te kopen, wellicht internationaal omdat ik anders nog wel wat kan wachten als ik op België moet wachten (+ prijsverschil).. ik vroeg me feitelijk dus af of er al een site is die hem IN-STOCK heeft? Want overal lees ik op de sites dat ze binnen 1-2-3 weken binnen komen... Ik vraag het me af omdat ik al een beetje begin te wanhopen of ik nog in de kerstvakantie games gelijk HL² kan spelen..

peter79

Legacy Member
gewoon zelfs al in belgië , SLI in duitsland. De intussen beruchte A8N-SLI vind ik echter nog nergens en wacht ik zelf op

Dennis!Pegasus

Legacy Member
Ma werkt elke PCI-E videokaart dan in SLI mode? Of alleen twee identieke? of twee speciaal daarvoor ontworpe graka's?

Cent

Legacy Member
ik wacht op de gigabyte K8NXP-SLI ma weet ook ni waar het te krijgen is.
rest van mijn config heb ik al besteld (op RAM, HD en WC na).

Gamedude

Legacy Member
peter79 zei:
gewoon zelfs al in belgië , SLI in duitsland. De intussen beruchte A8N-SLI vind ik echter nog nergens en wacht ik zelf op
waar in belgië en waar in duitsland? (niet afkomen met e-bug please.. daar koop ik niet) en omdat het op hun site staat wilt het nog niet zeggen dat je hem kan kopen eh.. bestellen is niet hetzelfde als kopen.

wix

Legacy Member
ikke de K8N-DIAMOND-54G ;) in de mindfactory lkkr beestje nforce 4 chip SLI

schumi2003

Legacy Member
mijne gisteren besteld :p

A8N-SLI kwijl :p

check my sig voor de rest

schumi2003

Legacy Member
peter79 zei:


ik heb hem via via besteld, maar ik mag je de naam helaas niet geven, ik had je graag ermee verder geholpen ( sorry dat ik zo over kom )


MAAR


ik heb hem vandaag wel zien in een een pc winkel in Boom

website => www.comtechnology.be

=> online shop en dan helemaal vanboven links voor 169€
( 159€ is aanbevolen prijs )

en daar staat hij sinds vandaag toegevoegd als eerst in BE denk ik

Grutman

Legacy Member
Dennis!Pegasus zei:
Ma werkt elke PCI-E videokaart dan in SLI mode? Of alleen twee identieke? of twee speciaal daarvoor ontworpe graka's?

ik dacht da da me de 6600GT en de 6800GT/Ultra ging. En alleen identieke.
Ati schijnt aan een systeem te werken waar ge der niet identieke kunt combineren

Gamedude

Legacy Member
schumi2003 zei:
sorry maar das dikke zever, a8n-sli is sinds begin december verkrijgbaar en elke dag stijgt het aantal winkels...
mss deze thread ineens gebruiken als er mensen sites zien waar het nforce 4 mobo verkrijgbaar is. :)

peter79

Legacy Member
Dentrax, wanneer komt die daadwerkelijk binnen? en wat is het verschil tussen de deluxe en de gewone?

DenTraX

Legacy Member
Zou (volgens leverancier) eind volgende week moeten arriveren.

Deluxe heeft gewoon wat meer opties zoals Firewire, wat meer RAID functies etc... zelfde zoals bij alle ASUS Deluxe modellen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan