ShPonGle
Legacy Member
Ik beschik over deze netbook met atom 330 cpu en ION chipset. Deze gebruik ik om in Full HD films te kijken op een LED TV, dit werkt perfect voor dvd-formaat, maar bluray schokt zachtjes. Het is niet dat de film 'onkijkbaar' wordt maar toch, als je er op let stoort het wel en ik had er wel meer van verwacht eerlijk gezegd.
De Ion chipset beweert zich namelijk ideaal te lenen voor Bluray, om zo bij deze Nettop het gebrek aan paardenkracht van de Atom te verdoezelen, of is dat een zoveelste verkoopsleugen? Of ligt het toch aan de software die ik gebruik hiervoor, zoals hier staat te lezen?
Meer info:
Windows 7 x64 Ultimate
4GB DDR2 800mhz
afgespeeld in VLC (nieuwste versie)
resolutie 1920*1080
iemand eveneens dergelijke ervaringen of tips die de performance kunnen verbeteren? Ik zal alvast eens proberen met de tweaks in Media Player Classic zoals in die laatste topic staat.
De Ion chipset beweert zich namelijk ideaal te lenen voor Bluray, om zo bij deze Nettop het gebrek aan paardenkracht van de Atom te verdoezelen, of is dat een zoveelste verkoopsleugen? Of ligt het toch aan de software die ik gebruik hiervoor, zoals hier staat te lezen?
Meer info:
Windows 7 x64 Ultimate
4GB DDR2 800mhz
afgespeeld in VLC (nieuwste versie)
resolutie 1920*1080
iemand eveneens dergelijke ervaringen of tips die de performance kunnen verbeteren? Ik zal alvast eens proberen met de tweaks in Media Player Classic zoals in die laatste topic staat.
