Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah da van die fsb wistek al da da overclocken was maar isda de mogelijkheid om mijn multiplier hoger te krijgen?kristos zei:
kristos zei:het hele idee van die multiplier op 14 te zetten is dat ge een hogere fsb overclock zou kunnen halen...
multiplier is enkel van toepassing op de cpu,
de fsb hangt aan het hele systeem vast bij wijze van spreken en boost de performance dus meer als de multiplier...
nee blijft 14kristos zei:ook als ge cpu lock free disabled?
jah trouwens kijk naar afbeeldingen staat duidelijk dat het een iskristos zei:funkeh, niet normaal. zeker dat ge een 3.2 gig hebt?![]()

nee met afodus en welke versie ik dervoor had weetik nietkristos zei:juist ja
had je toevallig bios versie 1015 voordien en heb je geüpdate met AZflash utility (of zo iet noemt dat toch --> F2 at boot up...) long shot maar kom![]()