Ola, kheb me redelijk neig vergist :doh:
Da was Dark Neo, die verkocht zijne 1700+, en kwou ruilen met den mijnen, eventueel een klein beetje opleg. Ma dien laat niets meer horen over hem in zijne thread dus het boeleke zal wel weg zijn

ad:
Sorry kristos
