laloo
Legacy Member
hallo,
ik heb vandaag net mijn intel core i5-2500K ontvangen
nu zit het zoo. in de doos zit er een cooler voor mijn prosesor dat ik even zal gebruiken tot ik een andere cooler heb.
maar ik zie nu aan de onder kant van die cooler (dus het stuk dat op de prosesor komt) dat er 3 grijze strepen zijn ik denk koel pasta.
dus is mijn vraag nu moet ik nu nog koelpaste er op spuiten of niet?
alvast bedankt
(btw heb geen koel pasta nu
)
ik heb vandaag net mijn intel core i5-2500K ontvangen
nu zit het zoo. in de doos zit er een cooler voor mijn prosesor dat ik even zal gebruiken tot ik een andere cooler heb.
maar ik zie nu aan de onder kant van die cooler (dus het stuk dat op de prosesor komt) dat er 3 grijze strepen zijn ik denk koel pasta.
dus is mijn vraag nu moet ik nu nog koelpaste er op spuiten of niet?
alvast bedankt
(btw heb geen koel pasta nu
)