Archief - Help : win 200 of 98se voor mij trage pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DrOpshOt

Legacy Member
Beste, ik heb nu een duron met 196 mb sdram, en als OS win 2000 prof..

nu zou ik graag beetje beter counterstrike willen spelen want heb nogal LAG als ik snel beweeg...( vga is G force 3 ti 200 ) deze kaart geeft 100 fps op betere pc...dus aan kaart kan het nie liggen he! Misschien gaat het systeem wat sneller onder 98se ? Voordat ik een format doen wou ik jullie advies ff...

thx voor replay's

Davion

Legacy Member
sneller mss, maar ook minder stabiel, ik zou services proberen te tweaken enz...

BraveHeart

Legacy Member
Het besturingssysteem naar je hand zetten (windows 2000)

Zet CPU/geheugenverbruikende bronnen af (services).
Zo ook met anti-virus software, firewalls, zet die dingen af tijdens het spelen van zware games (buiten CS).
Ik kan moeilijk geloven dat CS niet vlot genoeg draait op uw systeem.
Scan het systeem eens op spyware en andere rommel (wat uw pc doet vertragen).
AD-Aware, Spybot Search & Destroy zijn al tools die je kan inzitten om grote kuis te houden op je HD achter op de achtergrond draaiende programma's.

Dan heb je nog tweaktools voor uw besturingssysteem sneller te maken (total Idea, x-setup, tweak-ui...)
Ook zou ik eens op het CS/TFC forum eens gaan zoeken achter spellen tweaks, zodat uw CS optimaal draait zonder teveel verlies aan framerate.
Op het internet kan je ook de nodige hulp vinden via google.

Mr. M

Legacy Member
ik speelde cs op een P3 700 met 384 MB ram en een riva TNT2 m64 met degelijke frames door wat prullen aan de instellingen van de 3D kaart (V sync afzetten enzo)

k haalde 70 fps soms wel, meestal iets van een 40. k moest wel ni op servers gaan met te veel volk op

en k zette de firewall wel af tijdens het spelen van cs, ma op u pcke moet da zeker draaien zou ik zeggen. btw da was dus met win 2000 erop

thugangel

Legacy Member
kspeelde counterstike op menne oude amdk6 300mhz met 256 ram + voodoo2 3d kaart :)

lilpac

Ranzy

Legacy Member
Ok, daar heeft de TS dus niks aan hé gasten...
Ik neem aan dat je niet op het systeem in je sig speelt dan?

Wover

Legacy Member
ik zou xp nemen, want dat loopt vlotter dan win 2000 op trage pc's...

als ge enkel de keuze tussen 98se en 2000 hebt zou ik 2000 nemen, want 98 en netwerken enz gaat ni goe samen (active directory, domeinen, etc)

Mr. M

Legacy Member
Woverke zei:
ik zou xp nemen, want dat loopt vlotter dan win 2000 op trage pc's...

als ge enkel de keuze tussen 98se en 2000 hebt zou ik 2000 nemen, want 98 en netwerken enz gaat ni goe samen (active directory, domeinen, etc)
loopt da vlotter ???
k dacht nochthans da xp meer ram nodig had dan 2000, ma het kan wel zijn da ik verkeerd ben ze

Ranzy

Legacy Member
XP is gewoon 2000 in een nieuw jasje en gebruikt zeker en vast meer resources dan een 2000. Misschien als je alle toeters en bellen afzet dat het even vlot draait.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan