DrOpshOt
Legacy Member
Beste, ik heb nu een duron met 196 mb sdram, en als OS win 2000 prof..
nu zou ik graag beetje beter counterstrike willen spelen want heb nogal LAG als ik snel beweeg...( vga is G force 3 ti 200 ) deze kaart geeft 100 fps op betere pc...dus aan kaart kan het nie liggen he! Misschien gaat het systeem wat sneller onder 98se ? Voordat ik een format doen wou ik jullie advies ff...
thx voor replay's
nu zou ik graag beetje beter counterstrike willen spelen want heb nogal LAG als ik snel beweeg...( vga is G force 3 ti 200 ) deze kaart geeft 100 fps op betere pc...dus aan kaart kan het nie liggen he! Misschien gaat het systeem wat sneller onder 98se ? Voordat ik een format doen wou ik jullie advies ff...
thx voor replay's
