BARTHOLD
Legacy Member
Ik heb een probleem met mijn computer. Ik heb me net een nieuw spel gekocht the battle for middle earth. Ik vind het een zeer goed spel, maar er is een heel beu probleem. Als ik in het spel zit en ik doe een handeling bijvoorbeeld een spel saven,laden of zoiets dergelijks dan valt mijn pc uit.
Ik moet dan de stroom kabel eruit halen en weer insteken en dan start hij vanzelf op. Ik heb dat ook gehad bij andere spellen dat em gewoon uitvalt, zonder error messages, maar niet zo frequent.
Mijn systeem is het volgende amd athlon 3200 xp +, 512 ddr ram, radeon 9800 pro, asus a7v600. Eerst dacht ik dat het aan de driver van mijn grafische kaart lag, maar dat is het niet want ik heb de nieuwste driver van ati gedownload. Mijn temperatuur is rond de 57 graden als ik geen spel speel, in de zomer is het meer, maar dan kan ik de koelsnelheid hoger zetten. Er is mij verteld dat het op het randje is maar normaal voor mijn systeem. Ik heb twee koelers in mijn pc zitten.
Wat ik wel raar vind is dat bij mijn programma asus pc probe bij de voltage monitor soms een rode lijn komt te staan en een tut geluid maakt, meestal bij +3,3 V en bij +12 V. Ik heb een 300 watt voeding.
Ik vind het beu dat mijn pc soms afslaat tijdens een spel maar zou echt niet weten aan wat dit kan liggen. Ik heb alleszins een jaar garantie op mijn pc.
Zou iemand me aub kunnen helpen?
Ik moet dan de stroom kabel eruit halen en weer insteken en dan start hij vanzelf op. Ik heb dat ook gehad bij andere spellen dat em gewoon uitvalt, zonder error messages, maar niet zo frequent.
Mijn systeem is het volgende amd athlon 3200 xp +, 512 ddr ram, radeon 9800 pro, asus a7v600. Eerst dacht ik dat het aan de driver van mijn grafische kaart lag, maar dat is het niet want ik heb de nieuwste driver van ati gedownload. Mijn temperatuur is rond de 57 graden als ik geen spel speel, in de zomer is het meer, maar dan kan ik de koelsnelheid hoger zetten. Er is mij verteld dat het op het randje is maar normaal voor mijn systeem. Ik heb twee koelers in mijn pc zitten.
Wat ik wel raar vind is dat bij mijn programma asus pc probe bij de voltage monitor soms een rode lijn komt te staan en een tut geluid maakt, meestal bij +3,3 V en bij +12 V. Ik heb een 300 watt voeding.
Ik vind het beu dat mijn pc soms afslaat tijdens een spel maar zou echt niet weten aan wat dit kan liggen. Ik heb alleszins een jaar garantie op mijn pc.
Zou iemand me aub kunnen helpen?


