Ceasarke
Legacy Member
hey
ik heb een probleempje
Ik heb net geformat en een nieuwe windows xp sp2 geinstaleerd (vroeger had ik xp met sp1)
Nu vind ik mijn 2de harde schijf niet meer.
De verhoudingen van master en slave staan juist (want anders zou hij ze ook ni vinden in sp1 denk.
Als ik in dos zoek naar men 2de schijf door f: (zo was het vroeger vindt hij deze niet) .
Iemand suggesties hoe je dit kan oplossen?

ik heb een probleempje
Ik heb net geformat en een nieuwe windows xp sp2 geinstaleerd (vroeger had ik xp met sp1)
Nu vind ik mijn 2de harde schijf niet meer.
De verhoudingen van master en slave staan juist (want anders zou hij ze ook ni vinden in sp1 denk.
Als ik in dos zoek naar men 2de schijf door f: (zo was het vroeger vindt hij deze niet) .
Iemand suggesties hoe je dit kan oplossen?


