schumi2003
Legacy Member
xyus89 zei:tjah da's vrij logisch è
u graka of cpu werkt harder dus meer slijtage en als het te warm is nog es meer slijtage da's toch logisch?
met auto's toch ook, dat hele opfokke en chiptune.
het heeft allemaal hetzelfde principe:
harder werken = meer slijtage
kijk es na die amd xp'ers wa op 2.8 gigahertz draaien hoelang die meegaan![]()
groetz Xyus
wrong wrong wrong veryyyyyy wrong bij u auto's
Chiptunen is idd meer pk's geven, maar omdat ge motor meer kracht geeft gaat die MINDER HARD moeten werken om eenzelfde massa voort te verplaatsen omdat hij meer kracht heeft en u motor zo gespaard wordt en zo ook u verbruik vermindert, iedereen vind dat raar maar het is zo, als ge chiptuned moete ook u turbo's enz vergroten en u koppelingen verzwaren naar een sportkoppeling die die grotere krachten aankunnen, met als met pc's je zwaardere koeling moet steken




das al den 2de keer vandaag da ik u op een forum hoor roepen voor een ban van een andere persoon 
