Jürgennoppe
Legacy Member
Als ik via de oc guru tool,van mijn mobo, de settings op normal zet,is mijn overclockt,wat ik niet wil,maar zo geraak ik plots wel op draadloos internet....
Hij past daar enkele settings aan,die ik kan zien,en verhoogt de volts van verschillende zaken en ik denk dat ik daardoor op het net raak,maar das toch raar,dat ik daarvoor moet overclocken?? Wat hebben die volts te maken met draadloos internet? moet dat antennetje een bepaald aantal volts krijgen om verbiding te kunnen maken ofzo?
Hij past daar enkele settings aan,die ik kan zien,en verhoogt de volts van verschillende zaken en ik denk dat ik daardoor op het net raak,maar das toch raar,dat ik daarvoor moet overclocken?? Wat hebben die volts te maken met draadloos internet? moet dat antennetje een bepaald aantal volts krijgen om verbiding te kunnen maken ofzo?