Archief - Groot probleem!!!!!!!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeForceFX

Legacy Member
ge zegt da ge die router al een tijdje had.

zat ge dan met een andere pc via die router online met een UTP kabel?
(en hoe zit ge nu online?)

Jürgennoppe

Legacy Member
GeForceFX zei:
ge zegt da ge die router al een tijdje had.

zat ge dan met een andere pc via die router online met een UTP kabel?
(en hoe zit ge nu online?)

ja,ik ezat online met die router,op en andere pc,maar die is nu weg,daar had ik nooit problemen mee,met die nieuwe nu dus wel. wat een utp kabel is,weet ik niet

GeForceFX

Legacy Member
da is zo een kabel mee van die doorzichtige fiches (zoals bij telefoon, maar iets groter :)

hetgeen ge in een netwerkkaart steekt :)

Duivenmelker

Legacy Member
utpkabel is de kabel van je pc naar de router, en van de router naar de modem, das allemaal utp

GeForceFX

Legacy Member
dus die router kunde zowel draadloos als met UTP gebruiken?


en utp werkt?
en draadloos maakt hij verbinding, maar het werkt niet

allemaal juist?

Controler

Legacy Member
Ik heb ook die router. Met ADSL :)
Om mijn pc online te zetten moest ik bij internet protocol (rechtsklikken eig netwerkkaart ofzo) ip en dns ofzo automatisch toewijzen. Dat is standaard bij xp dus dat is wss in orde.
Dan gewoon in internet explorer venstertje een ip intypen http://192. blabla ofzo. Dan krijg je dat venstertje van linksys en gewoon op ok drukken.
Daarna kon ik online.
(IP enzo staan op dat groot blad dat in je doos zat + gedetailleerde uitleg)

Jürgennoppe

Legacy Member
Controler zei:
Ik heb ook die router. Met ADSL :)
Om mijn pc online te zetten moest ik bij internet protocol (rechtsklikken eig netwerkkaart ofzo) ip en dns ofzo automatisch toewijzen. Dat is standaard bij xp dus dat is wss in orde.
Dan gewoon in internet explorer venstertje een ip intypen http://192. blabla ofzo. Dan krijg je dat venstertje van linksys en gewoon op ok drukken.
Daarna kon ik online.
(IP enzo staan op dat groot blad dat in je doos zat + gedetailleerde uitleg)

awel,da kan ik dus niet met die 192 enz he,dan vraagt ie nog altijd om verbinding te maken,en dat is het probleem al heel de tijd e.

Jürgennoppe

Legacy Member
GeForceFX zei:
dus die router kunde zowel draadloos als met UTP gebruiken?


en utp werkt?
en draadloos maakt hij verbinding, maar het werkt niet

allemaal juist?

juist

GeForceFX

Legacy Member
dus de router is met internet verbonden, en de draadloze pc met de router, dus de draadloze pc is met internet verbonden :p:p


dus het moeten instellingen zijn op de pc.
zit er boekske bij, en hebt ge da gans gevolgt?

Jürgennoppe

Legacy Member
GeForceFX zei:
dus de router is met internet verbonden, en de draadloze pc met de router, dus de draadloze pc is met internet verbonden :p:p


dus het moeten instellingen zijn op de pc.
zit er boekske bij, en hebt ge da gans gevolgt?

de draadloze pc is niet met een draad verbonden met de router e,anders zou het nie draadloos zijn

Jürgennoppe

Legacy Member
GeForceFX zei:
dus de router is met internet verbonden, en de draadloze pc met de router, dus de draadloze pc is met internet verbonden :p:p


dus het moeten instellingen zijn op de pc.
zit er boekske bij, en hebt ge da gans gevolgt?


en ik zie dat ge ook ne amd 3500 met gt6800 ebt en 1024 ram

weet ge niets om eens goed de snelheid van de pc te testen,een tool ofzo? Ik wil eens izne waaraan ik zoveel geld uitgegeven heb.

Controler

Legacy Member
Jürgennoppe zei:
awel,da kan ik dus niet met die 192 enz he,dan vraagt ie nog altijd om verbinding te maken,en dat is het probleem al heel de tijd e.
Volg gewoon die handleiding! Dat moet zeker lukken

Duivenmelker

Legacy Member
mm ik zou u zo kunnen helpen, ma das zo rot netwerkprobs oplossen vanop afstand :D

GeForceFX

Legacy Member
Jürgennoppe zei:
de draadloze pc is niet met een draad verbonden met de router e,anders zou het nie draadloos zijn


ik weet wel, ik bedoelde draadloos verbonden e

Jürgennoppe

Legacy Member
Duivenmelker zei:
mm ik zou u zo kunnen helpen, ma das zo rot netwerkprobs oplossen vanop afstand :D

kweet het,dat kan aan zoveel kleine details liggen....... vandaag naar de winkel ermee,ze moeten er daar maar fiksen.

Jürgennoppe

Legacy Member
(=tgb=) Knacky zei:
Die partities kunde met het programma FDISK doen.
Ma de stappe week nie meer.
Site: http://www.23cc.com/free-fdisk/

De partitie is opgelost,internet niet!! Toch bedankt.

Hij vind niet altijd de router en als ie em vind is de verbinding 5 groene balkjes,wat perfect is,maar ie verbind niet,wat te doen???

Jürgennoppe

Legacy Member
Ik geraak dus op internet,maar vraag me niet waarom. Het moederbord is zo'n abit av8 3rd eye socket 939 he. Wel,als ik die tool start van oc guru, en de instellingen verander op normaal,heb ik plots verbinding met internet,hoe komt dit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan