brechtvm zei:
gt = beter dan le dus...
maar ook VEEL duurder ?
anders koop ik derect GT é als het maar 20€ scheelt ofzo...
greetz
scheelt tog 200 eur znne, en ik heb ier pas een gainward kaartje kunnen ocen (beperkt) da was op ne 3200+ @2050mhz(em wou ni hoger snapte het niet zo goed

was nochtans msi k8t neo2 met en de a64 een winchester) en de pipes gingen van 8x4 naar 12x6 16x6 gng ook maar je zag in rookeffecten kleine verkleuringen
de clocks waren door mij opgedreven tot 375/850 en zat nog niet op limiet maar wegens tijdgebrek hebbik niet hoger kunnen gaan, dit alles op stock voltage , kheb me ook laten vertellen dat de gainward beter geheugen heeft dan de rest van de LE's en mss mits kleine voltageaanpassing in bios op het geheugen , en als het nodig is op core, zul je de GT speeds bijna halen volgens mij is 900-950mhz(mem) minstens te doen op da kaartje, en als ik meet tijd had gehad haddik dit erook uitgehaald

verder had deze mooie en goede cooling, memsinks, en is dit een goede oc'er mss een 10 of 20 eur duurder dan de andere maar et blijkt wel zichzelf af te betalen
btw deze komt ook van snogard (239,90 €) en scoorde op de gehaalde settings 375/850mhz een 11000 punten (en volgens mij was hij dan nog bottlenecked door cpu)