Archief - goede game muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vinteg

Legacy Member
seg xprke wa is die site van boomslang nu weer? want da was nimeer van terratec, iemand had da overgekocht ofzow

BraveHeart

Legacy Member
vinteg zei:
boomslang, maar die vind ge spijtig genoeg ni zo snel meer:(

Wat wilt ge als ge iedere keer een paar ton hout moet meezeulen bij iedere frag vinteg.

Pak vervolg een muis ipv een slang met beverkuren :niceone:

Niet verwonderlijk dat al die CS'sers w00t roepen tijdens een matchke campen :ironic:
Door al die campende CS'sers is de boomslang een uitgestorven muis soort :p

j/k

:offtopic:

Logitech MX Series, ik heb er zelf 2 van verschillend type, van beiden heel tevreden van.
MX 500
Pilot mouse

vinteg

Legacy Member
ik weet da ge in den tijd in de mediamarkt een stockverkoop had van boomslang 1600's, die waren toen wel me balleke ipv me optisch, koste 25€ kheb al spijt dak toen geen meegepakt had :sad:

-=[AFT]=-@SAtan

Legacy Member
Tjah ik weet het niet echt met al die draadloze toestanden. Ik heb gewoon voor zeker gespeeld met de MX510 en heb die op usb en doet prima z'n werk. De MX510 is zowieso minder zwaar dan alle draadloze muizen.

donkey_thong

Legacy Member
equa zei:
'k heb een MX700 en 'k ben er zeer tevreden van !
ligt goed in de hand en geen last van draad tijdens het gamen
vertraging voel ik persoonlijk nie

NIET DOEN, deze muis is echt niets waard voor te gamen. Het is een zalig muisje voor te surfen, en andere dingen, maar voor gamen.... vergeet het maar. Het is echt een zware muis. En ja, ik weet waarover ik spreek, heb hem zelf, allez, had hem. In unreal tournament kan hij niet mee, omdat het gewicht te zwaar is om snel te besturen. En bij counter strike is hij gewoon te vervelend.
Voor te gamen raad ik (wegens persoonlijke voorkeur), een soort van pilot mouse aan. Een mx510 is ookwel goed, maar pilot mouses zijn gewoon zalig, omdat je ze zo goed als niet voelt.

Radiance

Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
ik heb een mx900 met een wrot Allsop muismatje en daarmee pwnde ik de sof2 cb ladder :p
ik vond de mx900 persoonlijk de mindere van de serie, bluetooth is ni bepaald zo snel als Logitech's eigen FastFR & zat dus imo weer wa minieme lag op

wil je graag een draadloze muis ga voor de MX1000 (MX700 kost amper paar euro minder, dus waarom niet ineens den 1000, waar toch wa problemen in opgelost zijn)
heb je daar niet echt behoefte aan, idd de MX510 is minstens even goed hoor, 't is persoonlijke smaak natuurlijk

maar je zal aan geen van beiden een miskoop doen imo

sLop

Legacy Member
Tis eigenlijk te zien hoe groot u handen zijn .. kleine handen ben je het beste af met een mx310 , grote handen ben je het beste af met mx510. Draadloos zou ik echt nie gaan als het puur voor te gamen is. Met de mx serie hebde echt wel een topmuis zunne , tenigste wat mij deed twijfelen was dat 510 er veel knapper uitziet .. nu ja tis de mx310 geworden omdat ik een kleine standaard ms muis gewoon was.

(edit : of op de mx1000 wachten MET draad)

Gamedude

Legacy Member
twijfel momenteel nog vrij zwaar wa type muis ik koop, een draadloze of ene met ne draad... Ik ben nu al 3 jaar het volgende type muis gewoon: http://i6.ebayimg.com/01/i/01/4f/e0/aa_1_b.JPG

Heb daar geen kwaad woord over te zeggen, was een enorm deftig muiske dat enorm licht is. (optische muis)

nu, als ik de draadloze of ééntje met een draad koop ben ik wel al zeker welk type:

draadloos: Logitech MX 1000
met draad: Logitech MX 510

Ik ben al een heel tijdje een zéér lichte muis gewoon.. dus de overgang naar een draadloze die wel wat meer weegt kan effe wennen zijn, maja alles went, daar ni van. Is het een mythe of bullshit dat de muis met draad preciser werkt dan een draadloze?
Muis zal vooral gebruikt worden om te gamen, dat zal zijn prioriteit zijn, natuurlijk gaat er ook wel wat mee op het internet gesurft worden maar dan liggen de eisen van een muis niet zo hoog.
Ik denk wel dat als je bijvoorbeeld in een shooter aimt je meer een "vrij" gevoel hebt omdat het begin van de draad die uit de muis loopt meestal een stukje recht loopt. true or nonsense?

sLop

Legacy Member
Met de vorige serie draadloze mx serie : fact
Met de huidige mx1000 serie zou dit moeten opgelost zijn. Alhoewel ik als heilige fps (online) gamer altijd bij draad zal blijven, dan zedde gewoon zeker en hebde nie te kampen met mindfucks

:D

BadN

Legacy Member
mx510 vind ik ook het beste, hoewel die drivers mij serieus beginnen te irriteren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan