Archief - goede game muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

malambo

Legacy Member
hoi ik heb een microsoft optical muis maar ik vind die zuigen.
Wat is nu volgens jullie een goede muis om mee te gamen??

equa

Legacy Member
'k heb een MX700 en 'k ben er zeer tevreden van !
ligt goed in de hand en geen last van draad tijdens het gamen
vertraging voel ik persoonlijk nie

Ozzeh^

Legacy Member
kheb hier zo'n ouwe Logitech optical scroll muise ( met draad) koste iets van €18 ofzo toen , kvind het wel een zalig muiske :)

vinteg

Legacy Member
boomslang, maar die vind ge spijtig genoeg ni zo snel meer:(

Merre^^

Legacy Member
Je moet voor de logitech 1000 mx gaan. 't Is een schatje. Sta een review van op de site.

xpr·k

Legacy Member
razor diamondback vanaf vandaag word hij verscheept (wel duur) 1600 dpi optische muis .

[NeO]-mtr

Legacy Member
Met draad :

Logitech MX510 of een Razor Diamondback muis.

Zonder draad :

Logitech MX 1000 of MX 700 (beiden wel wat aan de zware kant)

-=[AFT]=-@SAtan

Legacy Member
Ik heb een Logitech MX 510 ben er zeeeeer tevreden van. Zeeeer snelle muis, .... enkel pluspunten, geen negatieve kritiek en ze weegt ook een pak minder dan de mx1000 of mx700.

-=[AFT]=-@SAtan

Legacy Member
Gewoon Gaan Voor Die Mx510
Its The Best You Can Have

(=tgb=) Knacky

Legacy Member
-=[AFT]=-@SAtan zei:
Ik heb een Logitech MX 510 ben er zeeeeer tevreden van. Zeeeer snelle muis, .... enkel pluspunten, geen negatieve kritiek en ze weegt ook een pak minder dan de mx1000 of mx700.

In begin von ik em ook zwaar, maar na ne tijd zij ge da gewoon en wilde geen muis met een draad, geloof me, zeer goei muisken die mx700, nu zou ik toch voor die mx1000 gaan.

eniac

Legacy Member
MX1000 is veel leuker vast te nemen dan de MX700, het gewicht van de MX700 zit veel teveel in de kont om werkelijk comfortabel te zijn.

(=tgb=) Knacky

Legacy Member
eniac zei:
MX1000 is veel leuker vast te nemen dan de MX700, het gewicht van de MX700 zit veel teveel in de kont om werkelijk comfortabel te zijn.

Ik heb daar helemaal geen last mee, integendeel
:)

eniac

Legacy Member
Ik heb de MX700 en de MX1000 naast elkaar gehad, op hetzelfde moment, en ze vergeleken.
De MX700 is gewoon kontzwaar, of je dat nu toe wilt geven of niet, dat is zo. Hef die muis in het midden op, en als je niet hard klemt met je vingers neemt die kont een duik. De MX1000 is gewoon comfortabeler.
Je zal het zelf ook wel merken als je de MX1000 eens in je handen hebt.

Davion

Legacy Member
eniac heeft wel gelijk hoor, kan hier een tevreden MX700 gebruiker bevestigen

2s2k

Legacy Member
ik heb een mx900 met een wrot Allsop muismatje en daarmee pwnde ik de sof2 cb ladder :p

(=tgb=) Knacky

Legacy Member
Davion zei:
eniac heeft wel gelijk hoor, kan hier een tevreden MX700 gebruiker bevestigen

Da zal wel zijn, da wel, maar ik em daar geen last mee.
Heb trouwens ook die mx1000 liever oor, maar kheb nu nen mx700, nutteloze upgrade vin ik. Mja.

bloodoo

Legacy Member
1 woord en 1 cijfer
MX 1000
hebk ook , en is een goede gamemuis

[NeO]-mtr

Legacy Member
Als de MX510 nog te zwaar is kan je nog gemakkelijk het gewichtje uit de muis halen en dan heb je echt een enorm lichte muis. Als de draad je niets uitmaakt zou ik gewoon voor de MX510 gaan, voor 40€ is dat echt dé muis bij uitstek. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan